اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه ناپایدار در استان گفت: تا پنجشنبه شاهد بارش‌های حجیم و گسترده‌ای به ویژه در شرق و شمال استان و در سایرنقاط به طور نقطه‌ای خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ظرفیت ملی و گسترده‌ای برخوردار است که می‌توان از آن در بخش‌های تعاملی مرتبط با فناوری ارتباطات در تامین اجتماعی بهره‌مند شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌های بهاری امسال همچنان ۲۴ درصد کمتر از شرایط «نرمال» است.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان طی امروز و فردا (۷ و ۸ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی از افزایش سرعت وزش باد در تهران و وقوع بارش‌های رگباری از روز سه‌شنبه خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار به استان خبر داد و گفت: بارش‌های همرفتی و وزش باد و گردوخاک بیشتر مناطق استان را طی ۴۸ ساعت آتی دربرمی‌گیرد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به بارش‌های رگباری در ۴ استان گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنان در آماده باش‌اند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: بارش‌های بهاره در ۱۰ استان شدت می گیرد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های پراکنده و رگباری در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب و مرکز استان طی روز یکشنبه سوم اردیبهشت خبر داد.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
رئیس منطقه دونتسک از تسلط نیروهای روسی بر بخش‌های گسترده‌ای از باخموت خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ فروردین) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ فروردین) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارندگی‌های فرا نُرمال برای اصفهان در بهار امسال پیش‌بینی کرد.
اصفهان- بررسی آمار هواشناسی استان اصفهان نشان می‌دهد که میانگین بارش این استان در سال زراعی کنونی نسبت به سال گذشته ۵۳ درصد و در مقایسه با بلندمدت ۳۷ درصد افزایش یافته است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی جدید در مناطقی از استان طی روز دوشنبه ۲۲ اسفند خبرداد.‌
آفکام دارای اختیارات به‌نسبت گسترده‌ای در بخش‌های تلویزیون، رادیو، مخابرات و پست است. این سازمان وظیفه دارد که از طریق ترویج رقابت و محافظت از مردم در برابر محتوای مضر یا توهین‌آمیز، منافع شهروندان و مصرف‌کنندگان را نمایندگی کند.
شرایط جوی در مناطق کوهستانی همراه با بارش برف، کولاک برف و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
گرچه اعتراضات ۱۴۰۱، مهمترین اعتراضات سیاسی در اصفهان نبوده و این شهر بار‌ها و بار‌ها شاهد رفتار‌های اعتراضی مردم بوده است، اما بعضی از این اعتراضات، تاثیرگذاری گسترده‌ای داشته که بررسی آن‌ها می‌تواند در ابعاد بزرگتر، بعضی حوادث سیاسی ایران را در ادوار مختلف به‌ویژه در ربع قرن گذشته، شرح دهد. شاید این هم یکی دیگر از دلایلی باشد که موجب شود اصفهان به‌عنوان دماسنج سیاسی ایران شهرت یابد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفته است: تغییرات مستمر و گسترده‌ای که پس از انقلاب اسلامی در حوزه خدمت وظیفه عمومی صورت گرفته است، علاوه بر ارتقاء توان دفاعی کشور بهره‌های ملموس و قابل توجه نظیر استقلال، خودباوری، قناعت نظم‌پذیری، قانون‌گرایی، ایثار و بردباری برای جوانان به همراه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ