نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، پیشرفت صورت گرفته در زمینه حل‌وفصل مسائل پادمانی میان ایران و آژانس اتمی را ملموس توصیف کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: در تعاملات میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشرفت بسیار ملموسی حاصل شده است.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که مسکو روابط خوب بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشویق می کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز خبر داد: برنامه هسته‌ای ایران فردا در نشست شورای حکام بررسی می‌شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین خبر داد که نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فردا آغاز می‌شود و برنامه هسته‌ای ایران از جمله مواردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی از دیدار امروز خود با نماینده ایران در آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی خبر داد.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین تصریح کرد که موضوع ادعایی غنی‌سازی اورانیوم با خلوص ۸۴ درصد در ایران که به بواسطه گزارش تحریک‌آمیز یک نشریه آمریکایی خبرساز شده بود، با موفقیت حل‌وفصل شده است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی از حل و فصل «موضوع غنی‌سازی ۸۴ درصدی ایران» خبر داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین به ادعای غنی سازی ۸۴ درصد در ایران واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز اعلام کرد: ایران اخیرا چند بار برای نهایی کردن برجام اعلام آمادگی کرده و به درستی اعلام کرده که توپ در زمین غربی هاست.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: مسائل باقیمانده مرتبط با سوابق برنامه هسته‌ ای ایران می‌ تواند به سرعت از طریق گفتگوی سازنده حل شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که توافق پادمانی ایران در جلسه شورای حکام آژانس اتمی در حال بررسی است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به ادعاهای ضد ایرانی غرب در خصوص مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.
در گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که خبرگزاری رویترز بخش‌هایی از آن را منتشر کرده بود، تاکید شده است که ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران با خلوص ۶۰ درصد، از میزان لازم برای ساخت سلاح هسته‌ای فراتر رفته است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش بیانیه امروز سه کشور اروپایی درباره ایران را واقعا خیلی نابهنگام توصیف کرد.
میخائیل اولیانوف نوشت: واضح است که ایران خلأ‌ها و ابهامات را نخواهد پذیرفت. من مطمئن نیستم که اتحادیه اروپا فراموش کرده باشد که چه کسی مسئول وضعیت فعلی است.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
«به نظر می‌رسد که پیشنهادات ایران بیش از حد بلندپروازانه نبوده و در صورت وجود ارائه سیاسی لازم برای تکمیل گفتگو‌های وین، می‌تواند قابل قبول باشد».
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی یادآور شد در صورت وجود اراده سیاسی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، پیشنهادات ایران می تواند مورد توجه قرار گیرد.
اولیانوف در ارتباط با مسأله تحقیقات پادمانی آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در ایران گفت که به نظر می‌رسد این مسائل حل شده است.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
اولیانوف که در گفتگو‌های طرفین در وین حضور داشته و درباره روند مذاکرات اطلاع رسانی می‌کند، در توییتی احتمال داد که تحریم‌ها علیه ایران لغو شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ