فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه از ارتفاعات منطقه قندیل در پیرانشهر بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده،‌ تشکر و قدردانی کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، روند آموزش دانشجویان در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
فرمانده کل ارتش با حضور در پایگاه هوایی آموزش خلبانی شهید اکبری نیروی هوایی ارتش، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
زابل- جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از مرز شرقی کشور در سیستان و بلوچستان گفت: در مرز مشترک ایران و افغانستان چند باری است که از طرف حاکمان افغانستان اشتباه رخ می‌دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از مرز شرقی کشور گفت: ما حسن همجواری به جا می‌آوریم ولی اگر جایی احساس شود طرف مقابل نمی‌خواهد به مقررات تن بدهد با برخورد دیگری مواجه می‌شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش از تیپ ۲۸۸ زرهی سرتیپ شهید سلیمان هاشم زهی در خاش بازدید و در ادامه سفر خود با مادر شهید سرابندی دیدار کرد.
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش روسیه به همراه امیر دریادار بلوچ، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ایران بازدید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه هوایی شهید ستاری اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان تمام نیازهای نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کرد.
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت کننده دو کشور در رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۳ ایران، بازدید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش از پایگاه شهید حبیبی مشهد بازدید و توان رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان‌های شرکت کننده دو کشور در رزمایش مرکب کمربند دریایی ۲۰۲۳ ایران، بازدید کرد.
امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوهای چین و روسیه شرکت‌کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بازدید کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق از این منطقه پدافندی بازدید کرد.
فرمانده کل ارتش در بازدید از پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 نیروی هوایی ارتش گفت: این پایگاه‌ها به عنوان ذخیره و پشتیبان برای نیروهای مسلح هستند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور پدافند هوایی را هر روز در حال پیشرفت دانست و اظهار کرد: شرایط فعلی پدافند هوایی با ۸ سال دفاع مقدس که هیچ، با دیروز هم قابل مقایسه نیست.
بوشهر- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مواضع پدافند هوایی ارتش مستقر در جزیره خارگ از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.
معاون اجرایی و فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرز زمینی مهران از روند خدمات رسانی در موکب نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه سحرگاه امروز از موکب نداالاقصی در عمود ۸۳۳ طریق‌الحسین بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ