سه شیوه‌نامه قیمت‌گذاری ارزی و ریالی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی، تایید و تمدید مجوز ثبت سفارش، و اولویت‌دهی تخصیص ارز کالاهای کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
وزیر دادگستری از تدوین تفاهم‌نامه مشترک بین دولت و قوه قضاییه در راستای پیگیری بهتر دعاوی حقوقی خبر داد.
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم تشکیل جلسه داد و ادامه تدوین «سیاست های کلی معدن و صنایع معدنی» مورد بررسی قرار گرفت.
چالش ها و فرصت های زیست بوم نوآوری اجتماعی در جلسه کارگروه نوآوری اجتماعی ستاد فناوری‌های و فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بررسی شد.
این روستا نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۶۰ در جریان یک پروژه‌ی ساخت و ساز شناسایی شد، اما در حفاری‌های اخیر، عناصر معماری، ردیف‌های سنگی، حفره‌های دیرک، سه گور انسانی با نذورات تدفین و توده‌ی بزرگی سرامیک کشف شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: در حال تعریف یک دستورالعمل اجرایی هستیم که بتوانیم امکان صدور سند برای املاک واقع در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد سراسر کشور را فراهم کنیم.
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد می‌کند تدوین برنامه راهبردی ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ این سازمان در دستور کار قرار گیرد.
برنامه اقدام مشترک برای توسعه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بافت فرسوده شهری اطراف حرم با همکاری بنیاد مسکن، شهرداری تهران،آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین میشود.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
شاه میرزایی گفت:صنعت پتروشیمی ایران از بالنده‌ترین صنایع پتروشیمی جهان است و اصول و استانداردهای علمی و ایمنی در سطح جهانی در این صنعت رعایت می‌شود.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مساله عفاف و حجاب را در بر بگیرد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
معاون سیاست گذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام‌رسان‌های بومی هستیم تا پیام‌رسان‌ها به صورت دائمی رصد شوند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی کشور پیشینه‌ای نسبتا طولانی دارد و یکی از انتقادات وارد به مسئولان حوزه برنامه‌ریزی این است که تدوین برنامه هفتم توسعه با تأخیر مواجه و درنتیجه برنامه ششم تمدید شده و هنوز از برنامه هفتم خبری نیست. البته این تاخیر فقط مختص به برنامه هفتم نبوده و تا‌کنون سه برنامه از هفت برنامه توسعه اقتصادی کشور یعنی برنامه‌های سوم، پنجم و هفتم توسعه هم با تأخیر یک‌ساله مواجه شده‌اند.
به گفته باستان‌شناسان، این کوزه در یک مقبره جمعی قرار داشته که احتمالاً متعلق به یک خانواده مرفه بوده است. در این آرامگاه علاوه بر اشیاء متعدد مربوط به مراسم خاکسپاری (اقلام پیش‌کشی و جامه‌های تدفین)، کوزه‌های خاکستر شش فرد بالغ (شامل سه زن و سه مرد) پیدا شدند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین اولویت ‌های این معاونت با اتکا به اهداف و برنامه کلان بالادستی در طرح عدالت و تعالی نظام سلامت برای سال ۱۴۰۲ در سه محور عمده خبر داد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امید است تا زمانی که مجلس بررسی بودجه را به اتمام برساند تدوین برنامه هفتم به پایان برسد و به قوه مقننه ارسال شود.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: پس از جمع بندی همه متون و گزارش‌های وارده، تا سه شنبه گزارش نهایی تدوین می‌شود.
با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
هماهنگی سه قوه برای تنظیم لایحه برنامه هفتم و نیز برنامه ریزی برای تسریع در اصلاح قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی از جمله مسائل مورد بررسی در نشست امروز سران قوا بود.‌
این پیشنهادات با استقبال و تأیید مرحوم سید احمد آقا مواجه می‌شود و نتیجه همان می شود که پیکر مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حدود سه روز با کیفیت خاصی در محل مصلای فعلی نگهداری و آن صحنه های ماندگار در تاریخ به ثبت رسید و سپس در مکان فعلی به خاک سپرده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ