با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان با فعالیت در زمینه ارتقای کیفیت مواد شیمیایی مورد استفاده در آب‌های صنعتی، موفق شدند نیاز کشور به واردات این مواد را برطرف کنند.
رییس اتاق تعاون ایران گفت: ۹۵ درصد صنعت آسانسور در کشور بومی سازی شده است، تنها ۵ درصد از قطعات نیاز به واردات دارد که تا چند سال آینده تمام قطعات در داخل تولید شود.
در راستای ایجاد آسایش بیش‌تر سرنشینان خودرو و سهولت در اعمال تغییرات مهندسی و تسریع در تامین به‌موقع، گرم کن صندلی خودرو مجهزبه آخرین فناوری گرم‌کن روز دنیا (سامانه TCU)، با برنامه‌ریزی هدفمند ساپکو و مشارکت یکی از سازندگان زنجیره تامین داخلی‌سازی و به تولید انبوه رسید.
شرکت ساپکو با همراهی شرکت شیشه قزوین و با هدف ارتقای زیبایی خودرو، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تمام‌شده تولید، خودکفایی در تولید شیشه‌ سبز سولار خودرو را در دستور کار قرار داده و طی چهار سال از سال ۱۳۹۸ موفق به بومی سازی و تولید انبوه این شیشه شد.
همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.
معاون وزیر نفت از اختصاص حدود ۷۰۰ میلیون یورو برای بومی‌سازی توربوکمپرسورها و توربین‌های نفتی خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان بومی‌سازی سیاست‌های سند هفتم توسعه را یکی از رسالت‌های خود در راستای پیشبرد اهداف نظام می‌داند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بومی‌سازی ابزار و دستگاه‌های حوزه امداد و نجات و همچنین درمان و توانبخشی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های هلال احمر در ۲ سال گذشته بوده است.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت:دانشمندان ما توانستند با بسیاری از مشکلات مانند دانش هسته ای و نظامی و... این دانش در کشور را بومی کنند.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
طی ۱۱ ماهه امسال ۴۵۰ میلیون دلار در بخش قطعات و تجهیزات حوزه معدن و صنایع معدنی بومی‌سازی شد.
با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی، دستیابی به اعماق آب‌های ایران با طراحی و ساخت و بومی سازی ربات زیردریایی بدون سرنشین امکان‌پذیر شد.
دیرعامل شرکت تعمیرات کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نصب دستگاه پردازش آب توازن در کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین المللی خبر داد.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
رئیس پژوهش و فناوری و کارگروه تولید بار اول شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از رونمایی شیر فرازآوری با گاز در چاه‌های نفتی خبر داد .
برزو قنبری از تدوین نقشه‌راه برای بومی‌سازی تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و ساخت بار اول خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تفکر مبتنی بر حرکت به سمت سازندگان داخلی است.
در بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو از یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه آزمون‌های خودرویی فعالیت می‌کند، بر بومی‌سازی آزمون‌های خودرو در فرآیند تکوین و توسعه تاکید شد.
۴۶۶ شرکت دانش‌بنیان در بومی‌سازی بازار دارو و فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان نقش‌آفرینی می‌کنند
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با نگاه متفاوت و در مقیاس‌های مختلف ظرفیت‌سازی برای طراحی و ساخت راکتور‌ها را آغاز کرده‌ایم و بومی‌سازی آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.
­ معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: در برنامه تعمیرات گذشته، ۶۹۵ هزار و ۳۳۶ قطعه تحریمی برای تکمیل فرآیند تعمیرات بومی‌سازی شده است.
از آنجایی که مواد شیمیایی مهم‌ترین نیازهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به شمار می رود محققان جهاددانشگاهی موفق به بومی سازی این مواد در کشور شدند.
کاربران ایرانی خاطره خوبی از راه‌اندازی و فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی نداشته و این شبکه‌ها هرگز نتوانستند آن‌طور که باید نظر کاربران را به خود جلب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ