نماینده مردم همدان در مجلس گفت: متأسفانه بازار کنترل نمی‌شود و مردم تحت فشار قیمت‌های لحظه‌ای هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی گفت: زمانی که تولید در بازار افزایش یابد،شاهد رونق ساخت و ساز در تولید مسکن می‌شویم و با افزایش سرعت در مسکن، ابزار برای کنترل قیمت ایجاد می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی علل نوسانات بازار سرمایه و راه‌های کنترل آن در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
با نزدیک شدن به فصل جابه جایی و اتمام قراردادهای اجاره مسکن، میلیون ها اجاره نیشین دلهره این را دارند که در قرارداد جدید چه مقدار افزایش قیمت از سوی صاحبخانه ها اعمال خواهد شد.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت اظهار کرد: با افزایش تیراژ تولید و تسریع در عرضه محصولات ایران خودرو، شاهد آرامش و تعدیل قیمت در بازار خواهیم بود.
فراقی گفت:بازار سرمایه به خوبی می‌تواند سیل عظیم نقدینگی را مهار کرده و در عمل مهار تورم اجرایی شود اما خروج پول از این بازار تبعات سنگینی برای اقتصاد خواهد داشت.
۴۲ نفر از نمایندگان در تذکری به به وزرای جهاد کشاورزی و صمت خواستار افزایش کنترل بازار در آستانه سال جدید شدند.
جامعه ایرانی تجربه سه سال زندگی در وضعیت پس از امضای توافق برجام را دارد. جایی که تورم به محدوده تک رقمی رسید و ثبات در بازار تا حد زیادی تثبیت شد. اگر در عصر ریاست جمهوری ترامپ، عدم توافق با غرب منطقی به نظر می‌رسید، در دوران بایدن، بستر برای احیای توافق مهیا بوده و هست... اکنون بیش از هر زمان دیگری بازبینی در استراتژی سیاست خارجی کشور ضروی به نظر می‌رسد که این امر محقق نخواهد شد، مگر با یک «تصمیم سیاسی بزرگ در داخل
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنده معتقدم امکان کنترل بازار ارز وجود دارد، اما به دلیل اعمال تصمیمات غلط و تکرار اشتباهات گذشته شاهد چالش در بازار ارز هستیم.
رئیس جمهور بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه هیئت دولت گفت: ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر لزوم اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، گفت: نظم دادن به بازار تنها با اعمال و نظارت دقیق قانون شدنی است.
توضیحات محمد طاهر رحیمی کارشناس سیاست گذاری اقتصادی در خصوص برنامه بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز را مشاهده می‌کنید.
دولت در بودجه ۱۴۰۲ از محل درآمد واردات گوشت مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
مشهد ـ معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: واردات گوشت گوساله از کشورهای شرقی می‌تواند به کنترل قیمت گوشت در بازار کشور کمک کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار به حال خود رها شده و تیم اقتصادی دولت بازار را مدیریت نمی‌کنند. متأسفانه هیچ یک از قیمت‌های تمام شده کالاها کنترل نمی‌شود.
در نخستین جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی کشور، پیشنهاد دستگاه‌های عضو جهت کنترل انتظارات تورمی در بازار ارز مطرح و متناسب با آن تصمیماتی اتخاذ شد. ️
مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از سیاست‌های غلط بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز انتقاد کرد.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا خواهان قوانین وسیع تر برای تعریف قدرت شرکت ها در بازار با تاکید بر روی نوآوری هستند.
رییس کل بانک مرکزی گفت: در هر حال قرار است ارزهای پرطرفدار باتوجه به ذخایر بسیار خوب عرضه شود و قابل استفاده در بازار باشد.
مراغه- نماینده شهرستان مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت کنترل بازار محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است.
رئیس‌جمهور گفت: دستگاه‌های متولی را مکلف کرد همه تلاش خود را برای تقویت و ارتقای کارآمدی پلتفرم‌های ارتباطی داخلی به کار بگیرند تا پاسخگوی همه نیازهای مردم باشند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دولت به جای فضاسازی درباره تشکیل وزارت بازرگانی بهتر است به اقدامات لازم در حوزه تنظیم و کنترل بازار در این حوزه بپردازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ