نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این روز‌ها شهید همدانی مغضوب یکی از سران فتنه قرار گرفت که امیدواریم نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند و جلوی فتنه انگیزی آنان را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
نماینده مجلس با بیان اینکه نگاه آقای قالیباف را در سه سال اخیر از نزدیک دیده‌ام، گفت:  کاش آقای قالیباف به‌جای آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده بود. آقای قالیباف خیلی بهتر از بقیه جامعه و جوانان را می‌شناسد. در داستان خودرو ایشان خیلی کمک کرد.
چرا برخی با تنگ‌نظری دایره امر به معروف و نهی از منکر را تنها مساوی با امر به حجاب و نهی از بی‌حجابی می‌دانند؟ چرا نمی‌فهمیم بابت چه چیزی همه واجبات در برابر امر به معروف و نهی از منکر همچون قطره آبی در مقابل دریای پهناور است؟ چرا سختی و ظرافت این مهمترین واجب را درک نمی‌کنیم؟ چرا زبان این نسل را نمی‌فهمیم و ازقضا گمان می‌کنیم با این اعلام برائت‌ها و بیزاری‌جستن‌ها بهترین کار را انجام می‌دهیم؟ باور کنید که اینگونه عمل کردن در قبال خطاها، خود بزرگترین خطاست.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
امیرآبادی نماینده قم در مجلس و حمید رسایی از فعالان اصولگرا به حضور پسر شمخانی به همراه پدرش در سفر به امارات واکنش نشان دادند.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: مردم دوست دارند ببینند که منِ نماینده مانند خودشان هستم. دوست دارند ببینند ماشین من هم مانند ماشین خودشان است یا بچه من مانند بچه خودشان است. آیا این بد است؟ این حسن مردم است. هزینه شده است برای این نظام. نمی‌شود که یک عده مفت‌خوری کنند. چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب. این باید ملاک باشد که آقا شما می‌خواهید وزیر شوید، ولی بدان که خانواده تو وزیر نیستند. اگر بعد از یکسال معلوم شود که وضع خانواده‌اش اشرافی شده است، باید کنار برود.
احمدی‌بیغش تصریح کرد: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
احمدی‌بیغش گفت: «رئیس دستگاه دیپلماسی ما شأن خودش را به اندازه یک کارمند جزء پایین آورد و حرف‌هایی زد که ناراحت‌کننده‌ترین رفتار در تاریخ جمهوری اسلامی است.»
همین نماینده در زمانی که دولت حسن روحانی بر سر کار بود، نماینده مجلس بود وای کاش توضیحی می‌داد تا متوجه می‌شدیم که از کدام ابزار قانونی برای انجام وظیفه نظارتی نمایندگی در قبال دولت روحانی بهره برده است.
نماینده تهران در مجلس دهم گفت: یکشنبه شب بود که ابتدا از طریق فضای توییتر متوجه شدم خبرگزاری‌های اصولگرا درباره احضار من به قوه قضاییه صحبت می‌کنند. صبح پی‌دی‌اف ابلاغیه را باز کردم و متوجه شدم در آن نوشته شده برای «دفاع از اتهام انتسابی» یعنی اساسا تفهیم اتهامی صورت نگرفته بود که مشخص شود برای چه جرمی من احضار شده‌ام.
نماینده تبریز گفت: برخی گروه‌های سیاسی داخلی کشور از رهگذر گشت ارشاد نان می‌خورند؛ چراکه گشت ارشاد به نمادی برای جریان سیاسی اصولگرا تبدیل شده که وقتی به قدرت می‌رسد، این گشت ارشاد به حرکت درمی‌آید و اظهار وجود می‌کند.
محمدصالح جوکار نماینده اصولگرای یزد درباره واگذاری طرح صیانت از مجلس به شورای عالی فضای مجازی گفته طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد و تمام شد.
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
نماینده اصولگرای یزد گفت: تصمیم اول و آخر در خصوص طرح صیانت را شورایعالی فضای مجازی خواهد گرفت. این طرح، یک طرح تمام شده است؛ دنبال چه چیزی می‌گردید؟ به‌قول معروف، فلانی مُرد خاکش هم کردند شما دیگر به دنبال چه هستید؟
امروز مطالبی همچون کدام نماد سود بیشتری به سهامداران داد؟، جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی، حباب سکه رکورد زد، انتقال سهام عدالت متوفیان تا پایان شهریور، شرایط ثبت نام متقاضیان جدید یارانه، استعلام وضعیت دهک‌بندی چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی شیر خام درب دامداری ها را کیلویی ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.
با آغاز طرح دولت برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، واریز مبالغ ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان آغاز شد؛ اما در این میان، بسیاری از مردم از عدم واریز یارانه‌ها گلایه‌مند هستند؛ اعتراضی که در نهایت با ورود رئیس جمهور و دستور وی مبنی بر واریز کمک معیشتی ماه اول، همراه شده است.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات
نماینده ادوار مجلس با اشاره به نفوذ انقلابی‌نماها در فضای سیاسی کشور گفت: ممکن است این انقلابی‌نماها، آدم‌های نفوذی باشند و برای خدشه‌دارکردن اصول انقلاب در چهره بسیجی، حزب‌اللهی و... حرکت‌هایی کنند که انقلاب را خدشه‌دار کنند.
فعال سیاسی اصولگرا، سخنان جلالی نماینده رفسنجان در مجلس که گفته ««از ایران رهاتر و برهنه‌تر جایی سراغ نداریم» را با چاشنی «شوخی» پاسخ داد.
تصویری از مصطفی میرسلیم نماینده اصولگرا مجلس که با کفش برند آمریکایی در مجلس حاضر شد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ