با دستور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار امروز پرسپولیس و پیکان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پادرمیانی وزیر ارتباطات و تضمین سکوها به التزام به قانون «طاقچه» رفع فلیتر شد.
مشکل سربازی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با پادرمیانی فدراسیون و تیم ملی فوتبال حل شد.
پادرمیانی بزرگان پرسپولیس در منزل بیرانوند
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود با اذعان به «پاسخ قانع‌کننده‌ تهران به نهاد ناظر بین‌المللی» از حل و فصل ۲ موضوع پادمانی توسط تهران خبر داد.
ستاره خط دفاعی سپاهان شب گذشته در حال پادرمیانی بین داور و نیمکت تیمش بود.
مرد جوان به نام مستعار خشایار در یک رستوران واقع در غرب تهران به کام مرگ فرورفته بود و روز گذشته خانواده‌اش برای پیگیری روال قانونی پرونده به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اراده جدی جمهوری اسلامی ایران جهت حل فنی موضوعات پادمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
پس از گل لیموچی که اختلاف را در سیرجان به حداقل رساند، داور مسابقه برای جلوگیری از دعوای بازیکنان دو تیم پادرمیانی کرد که با مصدومیت او همراه شد.
کیهان درباره معلم قائمشهری نوشت: این خانم جوان پس از جوّ ایجادشده و سروصدا و اعتراضات به این اشتباه عجیب از اقدام خود عذرخواهی کرد و البته با حمایت و پادرمیانی پردامنه و کم‌سابقه‌ای که از وی در سطح شهرستان و استان با ورود امام جمعه، استاندار و... به عمل آمد به کار خود بازگشت.
نماینده تربت جام در پاسخ به این سوال که در این اعتراضات آیا کسی دستگیر شد، اذعان کرد «یک تجمعی جلوی هلال احمر بوده است و مردم نسبت به نحوه توزیع چراغ‌ها اعتراض داشتند و آنجا اگر کسی هم دستگیر شده باشد قطعا با پادر میانی آزادش خواهیم کرد.»
بعید است باشگاه استقلال امروز موفق به واریز پول به حساب بازیکنان این تیم شود، اما به نظر می رسد استقلالی ها بعد از 16 روز تعطیلی امروز تمرینات خود را از سر بگیرند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تکرار ادعاها علیه تهران گفت که اجرای تعهدات پادمانی ذیل معاهده ان پی تی توسط ایران، امری ضروری و فوری است.
گروسی مدعی شد: من مجدداً تأکید می‌کنم که این مسائل ناشی از تعهدات ایران بر اساس توافقنامه جامع پادمان بین ایران و آژانس است و باید حل و فصل شود تا آژانس در موقعیتی باشد که تضمین دهد برنامه هسته‌ای ایران منحصراً صلح‌آمیز است.
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار و گفتگوی خود با مدیر سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
رئیس جمهور گفت: ما اولویت سیاست همسایگی را دنبال می‌کنیم، اگر کشوری بخواهد با ایران همکاری کند، همکاری را در زمینه سیاسی تجاری و اقتصادی به صورت فعال دنبال می‌کنیم.
نماینده ایران در آژانس ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه‌ای‌گری خود را حفظ کند، گفت: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، به طور جدی پرهیز کنند.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: به همه طرف‌ها تاکید کرده ایم حل و فصل موضوعات ساختگی و سیاسی پادمانی، یک ضرورت اساسی است. ما اراده جدی و واقعی برای رسیدن به توافق قوی و پایدار را داریم و این اراده را در عمل نشان داده‌ایم.
حسین امیر عبداللهیان روز پنجشنبه در نشست ایرانیان مقیم تانزانیا افزود: روز گذشته پاسخ طرف آمریکایی به پیشنهادات مکتوب خودمان را از طریق هماهنگ کننده اتحادیه اروپا دریافت و در حال بررسی این موضوع هستیم و در برخی از موضوعات باید تاکید بیشتر می شد.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز در مصاحبه ای به تکرار ادعاهای پادمانی خود درباره فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران پرداخت.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در تمامی گفتگوهای تلفنی آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، زمانی که ادعاهای پادمانی حل و فصل و بسته شود توافق نهایی قابل دست یافتن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ