مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی از دیدار و گفتگوی خود با مدیر سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید جلسه‌ای غیرعلنی درباره موضوع بنزین برگزار و در این زمینه شفاف‌سازی کند.
میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال در گفت و گو با ورزش سه درباره جلسه مهم روز شنبه توضیح داد.
دیپلمات ارشد چینی در گفت‌وگو با وزیر خارجه آمریکا درباره راه‌های پیش روی واشنگتن در قبال پکن، شفاف‌سازی کرد.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا پس از تساوی جنجالی این تیم برابر الوصل و اخراج فرهاد مجیدی درباره آینده این مربی ایرانی شفاف‌سازی کرد.
باشگاه استقلال بعد از جلسه فرشید سمیعی با اعضای کمیته انضباطی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
اتفاقاتی که در سازمان لیگ فوتسال در حال رخ دادن است گویای این واقعیت است که ریاست پنهانی در این سازمان شکل گرفته و فدراسیون فوتبال هم بنای شفاف‌سازی درباره آن را ندارد.
گروسی در ادامه گفت: در عین حال ما در زمینه برخی شفاف‌سازی‌ها از سوی ایران با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم [شفاف‌سازی] درباره ذرات اورانیوم یافت‌شده توسط بازرسان ما که در اصل نباید در معرض هیچ گونه فعالیت هسته‌ای قرار می‌گرفتند. نیاز به شفافیت است.
مدیر بخش مطبوعاتی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از ارسال پیامی مکتوب به سفارت ایران جهت شفاف‌سازی درباره ادعای ورود غیرمجاز شهروندان ایرانی به خاک جمهوری آذربایجان خبر داد.
کارشناسان ایرانی و اوکراینی به منظور شفاف‌سازی درباره اتهامات مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران علیه کی‌یف در جنگ روسیه با اوکراین، با یکدیگر ملاقات کردند.
صالح حردانی درخصوص عدم حضور در لیست نهایی سرمربی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
در پی طرح سوالات مخاطبان درخصوص نحوه عرضه دو محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، گروه صنعتی ایران‌خودرو در این باره اطلاعیه تکمیلی صادر کرد.
وزارت امور خارجه اتریش در بیانیه‌ای با ادعای این‌که یکی از شهروندانش در ایران بازداشت شده است، از مقامات ایران خواست درباره دلایل این اقدام شفاف‌سازی کنند.
فدراسیون فوتبال در مورد روند درمانی سردار توضیحاتی را ارائه داد.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
ورای اینکه تاج متخلف است یا یک مدیر پاکدست، پرونده قضائی دارد یا ندارد، این موضوع مطرح است که چرا درباره او شفاف‌سازی نمی‌شود. مگر می‌شود درباره فردی که یکی از مهم‌ترین پست‌های کشور را به دست آورده، این مقدار تناقض و عدم شفافیت وجود داشته باشد؟
وزیر خارجه روسیه از دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل متحد (آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) خواست تا در گزارش این نهاد درباره نیروگاه اتمی زاپروژیا، «شفاف‌سازی» کند.
انتخابات فدراسیون فوتبال روز ۸ شهریور با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون به اتمام رسید.
مدیر رسانه ای استقلال درباره محرومیت 30 روزه ساپینتو که توسط دادگاهی در کشور پرتغال صادر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ