سیاهکل- ابرچالش پسماند گیلان ریشه چند دهه ای دارد و نمی‌توان در طول یک الی دو سال آن را ساماندهی کرد اما به کارگیری جوانان نخبه و شرکت‌های دانش بنیان و خلاق در این بخش راهگشا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام مسئول به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت:اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
یک کاشناس اقتصادی به بیان توضیحاتی درباره لزوم حفظ اعتبار مالیاتی واحدهای تحقیق و توسعه در برنامه هفتم توسعه پرداخت و گفت: اگر اعتبار مالیاتی حذف می‌شد خطری بزرگ برای اقتصاد دانش پایه بود.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
مرجانه دلدار گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بحث زیست و حیات انسان باید برای بشر مهم‌ترین مسئله باشد و هنرمندان هم به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
اصفهان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر لزوم اشتراک گذاری دانش و توانمندی‌ها بین اصفهان و ازبکستان در زمینه حفظ نگهداری میراث تاریخی تاکید کرد.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: تولید محصول سالم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.
مشهد ـ عضو شورای نگهبان گفت: یکی از مطالب منشور روحانیت بهم نخوردن الفت و وحدت طلاب و علمای متعد است که باید از این صمیمت، الفت و یگانگی در کنار تمام اختلافات سلیقه‌ای مراقبت و محافظت کنیم.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر لزوم پایبندی همگانی به قوانین مربوط به حفظ اراضی ملی گفت: قوه قضائیه از اقداماتی که منجر به حفاظت از اراضی ملی و حقوق بیت‌المال شود،حمایت می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
ظهر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری، تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو، و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاههای فرهنگی تبلیغاتی خواندند.
فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.
سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه که فقط سوریه و ترکیه می توانند درباره دیدار سران دو کشور تصمیم گیری کنند، گفت که آنکارا لزوم عادی سازی و حفظ روابط با دمشق را درک می کند.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر لزوم تشکیل ستاد ملی مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، گفت: امروزه کشور نیاز به محبت و گذشت دارد.
رئیس شورای عالی استان‌ها بر لزوم ایجاد رابطه‌ای منطقی میان حفظ باغات و نفع مالکان آنها برای جلوگیری از تخریب باغات تاکید کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: معماری یک نماد تمدنی است و کشور ما نیز در این حوزه صاحب سبک و به نوعی صاحب مکتب است.
رهبر جریان حکمت ملی در دیدار مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق بر لزوم حفظ منافع ملی و احترام به حاکمیت ارضی این کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ