جام فوتچل یا همان فوتبال در شالیزار که هر سال در برخی روستاهای استان گیلان برگزار می‌شود. در این دوره ۶ تیم حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
فیلمی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در جوادیه تهران در فضای مجازی پر بازدید شده است.
برگزاری جشنواره شهر برفی درکوهرنگ در واپسین روز‌های زمستان را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
در بین دو نیمه یک مسابقه فوتبال در مکزیک مراسم خواستگاری برگزار شد، اما موفقیت آمیز نبود.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
در حاشیه برگزاری یک مسابقه بسکتبال در آمریکا در حالی که مفسر رنگین‌پوست دومینیک ویلکینز در حال صحبت بود، باب راتبون گزارشگر و کارشناسی که کنار وی قرار داشت شروع به تشنج کرد و از هوش رفت.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در ناآرامی‌های شامگاه چهارشنبه این شهر به صورت مشکوک جان باخته بود، عده‌ای اغتشاشگر از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند.
در جریان برگزاری یک رزمایش هسته ای، ارتش روسیه اقدام به پرتاب موشک بالستیک قاره پیمای یارس نمود.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
مسئول برگزاری این رقابت‌ها گفت: معتقدیم که باید همه موانع را برای ورزش دختران و زنان را از بین ببریم. چیزی که واقعا هیجان انگیز است این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه داور زن خواهد داشت و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
تصور کنید در جریان یک مسابقه راگبی وقتی به خط هدف رسیدید، شیرجه می‌زنید و به جای برخورد به زمین در آب فرو می‌روید. این مسابقه راگبی عجیب در دریاچه ژنو برگزار شد.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.
مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درسه ماهه نخست سال جاری ۴۰۴ جلسه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی به شکل ویدئوکنفرانس وبدون نیاز به مراجعه حضوری طرفین پرونده برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ