ده‌ها هزار نفری در اعتراض به گسترش فقر و فساد در آلبانی مقابل دفتر نخست وزیر کشورشان تظاهرات کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
صدها تن از مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از زندانیان سیاسی که دست به اعتصاب غذا زده اند، اعلام کردند.
هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
صبح روز ۳ مرداد ۱۳۳۲ بیش از ۱۵۰ زائر خانه خدا در مقابل شهربانی تهران اجتماع کرده و با دادن شعار خواستار دریافت گذرنامه خود برای حرکت به سمت عربستان شدند.
منابع عبری از تشدید اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو در پی تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر می‌دهند.
ده‌ها هزار معترض ضد نتانیاهو در بزرگراه اصلی به سمت بیت المقدس راهپیمایی کرده‌اند و صدها هزار نفر دیگر در شهرهای دیگر به خیابان‌ها ریختند.
هزاران صهیونیست از روز گذشته تظاهرات گسترده‌ای را از تل‌آویو به سوی قدس اشغالی در راستای تجمع برابر منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، ساختمان دیوان عالی قضایی و کنست آغاز کرده‌اند.
ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو برای بیست‌وهشتمین هفته پیاپی در خیابان‌های تل‌آویو دست به تظاهرات زدند.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
در سومین دُور از اعتراضات مردمی در ماه جاری، ده‌ها هزار نفر در بلگراد در اعتراض به تیراندازی‌های مرگبار اخیر در کشورشان تظاهرات کردند.
ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای هجدهمین شنبه متوالی علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
منابع عبری از تظاهرات گسترده ده‌ها هزار نفری حامیان راستگرای نتانیاهو از طرح بحث برانگیز اصلاحات قضایی که کابینه بنیامین نتانیاهو قصد اجرای آن را دارد، خبر دادند.
ده‌ها انگلیسی با برپایی تظاهرات در لندن، به اقدام دولت کشورشان مبنی بر ارسال سلاح حاوی اورانیوم ضعیف‌شده به اوکراین اعتراض کردند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تظاهرات دهها هزار صهیونیست علیه سیاست‌های کابینه این رژیم خبر دادند.
ده‌ها هزار اسرائیلی شنبه شب در سه شهر بزرگ علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.
هزاران نفر در کره جنوبی در پی فاجعه هالووین علیه دولت این کشور تظاهرات کردند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین به نشانه همبستگی با فلسطینیان و محکومیت جنایات اشغالگران صهیونیست علیه آنان، در واشنگتن دست به تظاهرات زدند.
یک روز پس از یک بمب گذاری انتحاری که منجر به کشته شدن ده‌ها دانش آموز عمدتاً دختر شد که برای امتحان ورودی دانشگاه در کابل آماده می‌شدند، ده‌ها زن افغان با برپایی تظاهرات خواستار اجرای عدالت شدند. یشتر قربانیان این انفجار تروریستی که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفت از اقلیت هزاره بودند.
روز گذشته ده‌ها نفر همزمان با برگزاری اولین جلسه پارلمان لبنان پس از مدت‌ها، تجمع و تظاهرات کردند و قصد داشتند با ورود به منطقه سبز بغداد، ضمن اشغال دوباره پارلمان، مانع برگزاری جلسه پارلمان شوند.
ده‌ها نفر از تظاهرکنندگان در بیروت سعی داشتند به سفارت جمهوری آذربایجان نفوذ کنند.
ده‌ها نفر از فعالان و حامیان ملت فلسطین در اعتراض به سفر یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به برلین دست به تظاهرات کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ