غربی ها از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده و از این طریق به دنبال اعمال فشار بر کشورمان بوده‌اند اما وقتی که موضوع اعتراض در کشور خودشان مطرح می‌شود نسخه برخورد شدید قانونی می پیچند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اونا سیمون، دروازه بان اتلتیکو بیلبائو، از ورود دوربین های فیلمبرداری به داخل رختکن انتقاد کرد.
بعد از ساعتی انتظار و معطلی، پنج ستاره پرسپولیس جلو آمدند تا یک نطق تاریخی را مقابل تمام رسانه‌های تصویری فوتبال ایران انجام دهند.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اوضاع آشفته در اراضی اشغالی و گسترش اعتراضات، طایفه اقلیت «دروزی» در فلسطین اشغالی را نیز به جبهه‌گیری وا داشت و در پیامی اعتراضی از مخالفت با خدمت سربازی اجباری فرزندان خود در ارتش خبر داد.
علی‌اصغر قائمی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای ۹ نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات‌رئیسه شورا خواهد شد.
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
دیدار ابتدایی پرسپوليس در استادیوم آزادی در شرایطی با تک گل نعمتی در جریان است که هر دو تیم نسبت به عملکرد داوری معترض هستند.
مدیر تیم پرسپوليس نسبت به عدم حضور تماشاگران در جدال این تیم مقابل آلومینیوم واکنش نشان داد.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
رافائل واران، مدافع تیم منچستریونایتد پس از تماشای دیدار جام خیریه انگلیس، از قوانین جدید اعمال شده در مسابقات انتقاد کرد.
قنبرزاده می‌گوید تغییرات روز گذشته قوانین مربوط به بخشهای استثنایی مقررات بوده است.
اعتراض سرمربی وزنه‌برداری به حذف برخی اوزان در اعزام به هانگژو
مهدی سلیمی سرپرست تیم فوتبال سپاهان مدعی شده که باشگاه تراکتور برای جذب حسین‌زاده 700 هزار دلار پول رضایتنامه داده است.
صدها نفر از کارکنان گوگل و آمازون در نیویورک تجمع کردند تا به پروژه میلیاردی «نیمبوس» بین گوگل، آمازون با تل آویو اعتراض کنند.کارکنان معتقدند این فناوری ناقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است.
بازیکنان استقلال با انتشار متن مشترکی نسبت به شرایط این باشگاه اعتراض کردند.
بازی هوادار تهران و ملوان بندرانزلی بسیار پرتنش و نفسگیر دنبال شد.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، باید از راه خود پیش رود که آن هم مجلس است؛ مردم مشکل خود و حتی اعتراض‌شان به حجاب قانونی را با نمایندگان مطرح کنند که در صورت ارائه طرحی از سوی نمایندگان امکان بررسی آن با قید فوریت وجود دارد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض سرمربی استقلال برای انتخاب شهر کرمان به عنوان میزبان بازی سوپرجام، گفت: طرف ما مدیرعامل باشگاه است نه کادر فنی.
نایب رئیس باشگاه شباب الاهلی در تاکید کرد که این تیم در حال حاضر نامزد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای امارات نیست.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکیدد بر لزوم فراهم شدن فرصت بیان نقد و اعتراض در جامعه اظهار کرد: اگر فرصت بیان نقد را به یک منتقد عالم و سالم ندهیم به طور طبیعی با نامحرم گفت‌وگو خواهد کرد و این به نفع کشور ما نحواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
هواداران فوتبال آمریکا از طرح پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر راضی نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ