در ادامه سیاست‌های مداخله جویانه کشورهای غربی علیه کشورمان،‌ فرانسه به اجرای حکم اعدام مجیدرضا رهنورد واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس فرانسه امروز به تظاهرات مسالمت آمیز مردم در اعتراض به قتل یک نوجوان در «نانتر»، گاز اشک آور شلیک کرد.
امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در فینال مسابقات راگبی فرانسه با واکنش تند تماشاچیان روبه‌رو شد.
اتحادیه‌های فرانسه در ادامه فراخوان‌های اعتراضی علیه اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور، با فراخوان جدیدی مردم را به تظاهرات دعوت کردند.
اعتراض به حضور آوارگان سوری در لبنان به لبنانی های مقیم فرانسه هم رسیده است.
سخنگوی دولت خواستار موضع‌گیری مجامع بین‌المللی نسبت به نقض ساختاری حقوق بشر در برخورد با معترضان در فرانسه شد.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
در پی اعتراض به اصلاحات قانون بازنشستگی دولت مکرون مردم به خیابان رفته و مجسمه مکرون را به آتش کشیدند.
نمایندگان پارلمان فرانسه در اعتراض به طرح جنجالی دولت این کشور برای افزایش سن بازنشستگی، نخست وزیر فرانسه را هو کردند.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
رسانه‌ها و مقامات فرانسه اعلام کردند در چهارمین شنبه اعتراضی، نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این کشور در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
مردم فرانسه بار دیگر در اعتراض به اصلاحات جدید در قانون بازنشستگی این کشور تجمع اعتراضی برپا کردند.
کارکنان فرودگاه پاریس در اعتراض به طرح اصلاحات بازنشستگی در ۳۱ ژانویه دست به اعتصاب خواهند زد.
شماری از مردم در پایتخت فرانسه با حضور در خیابان ها، اعتراض خود را نسبت به تصمیمات اخیر دولت در قبال بازنشستگان اعلام کردند.
تجمع مردمی- دانشجویی بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) مقابل سفارت فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تهران شکل گرفت. این تجمع در اعتراض به اقدام سازمان یافته دولت فرانسه در پی توهین به ساحت مرجعیت صورت گرفت.
طلاب و روحانیون در کنار مردم ولایتمدار تهران در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام مرجعیت شیعه امروز یکشنبه 18 دی در مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.
فدراسیون فوتبال فرانسه از رفتارهای امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، پس از فینال جام جهانی 2022 بسیار عصبانی است.
هواداران تیم ملی فرانسه در فضای مجازی، اعتقاد دارند که گل سوم آرژانتین نباید مورد تأیید قرار می گرفت.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
فیفا اعتراض فرانسه درمورد گل گریزمان را رد کرد
در این جلسه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتهامات بی پایه و اساس مقامات فرانسوی علیه کشورمان اعلام و اینگونه مداخلات غیر قابل قبول، تقبیح و محکوم شد.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
اتحادیه های کارگری فرانسه روز پنج شنبه در اعتراض به میزان حقوق و دستمزدها و افزایش تورم در این کشور دست به تظاهرات زدند.
تظاهرات در فرانسه، ایتالیا، آلمان و بلژیک در اعتراض به بحران انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه درباره گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی گفت: به مداخله اروپا در امور داخلی ایران اعتراض کرده و گفتم اگر اتحادیه اروپا اقدام محدود کننده بکند، اقدام متقابل می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ