در جریان حمله نظامیان صهیونیست به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری، دست کم ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.
منابع خبری از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حمله جنایت آمیز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل ۴ تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین منجر شده را محکوم کرد.
ساعاتی پس از یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس، جوانی فلسطینی که در این درگیری‌ها زخمی شده بود، به شهادت رسید.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس، دست کم ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی یک بانوی ۲۶ ساله فلسطینی را در جنوب نابلس به بهانه تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رساندند.
یک جوان فلسطینی صبح امروز(دوشنبه) در حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاهی در اریحا به شهادت رسید.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه‌جبر در شهر اریحا، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
در جریان حمله صبح امروز نظامیان صهیونیست به نابلس یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک مبارز ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
منابع فلسطینی اعلام کردند: یک جوان ۲۵ ساله فلسطینی به نام امیر عماد ابو خدیجه با گلوله نظامیان اشغالگران در جریان حمله آنان به طولکرم به شهادت رسید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای به حمله وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست علیه نابلس که به شهادت ۹ فلسطینی منجر شده، واکنش نشان داد.
کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در جریان حمله و یورش آن‌ها به جنین به شهادت رسید.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
نیروهای اشغال‌گربا حمله به اردوگاه جنین، ۲ جوان فلسطینی را به شهادت رساندند و ۴ نفر نفر دیگر نیز زخمی شدند.
منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که در حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری چند جوان فلسطینی شهید و ۱۱ نفر  دیگر زخمی شدند.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل درباره کودکانی که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند، ابراز نگرانی کرد.
یک کودک فلسطینی که در جریان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ