شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان که به تهران سفر کرده است عصر شنبه (۲۷ خرداد ۱۴۰۲ )با «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا برای دیدار با مقامات عربستانی و شرکت در دو نشست منطقه ای و بین المللی، به این کشور سفر کرده است. رسانه عبری استقبال مقامات سعودی از بلینکن را نامناسب دانست.
گل دیبروینه برای منچسترسیتی مقابل رئال مادرید در بازی سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا حاشیه‌های زیادی درست کرده است.
پیشکسوت و مربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم باید بدون توجه به هجمه‌ها و حواشی، تنها روی پیروزی در دو دیدار آینده خود تمرکز کند.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
تعجب و حیرت رافائل لیائو از لهجه انگلیسی جیمی کاراگر که در پایان بازی دیشب میلان و ناپولی در حال مصاحبه با او بود به یکی از حاشیه‌های جذاب دیدار دیشب دو تیم تبدیل شده است.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به چین سفر کرده است صبج پنج شنبه ( ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ) با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود دیدار و گفت و گو کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول دیدار سایپا و استقلال خوزستان، حاشیه‌ای عجیب کنار زمین رخ داد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
صحبت‌های نیکلاس تالیافیکو درباره یکی از اتفاقات حاشیه‌ای آرژانتین در جام جهانی قطر در دیدار این تیم مقابل هلند خبرساز شده است.
رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بود، قصد داشت در جایگاه CIP مستقر شود اما به او اجازه این کار را ندادند و این موضوع باعث عصبانیت حدادیان شد. در ادامه مالک باشگاه نساجی به سمت جایگاه VIP رفت و در آنجا مستقر شد.
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی سوم خود، روز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ در ورزشگاه الثومه به مصاف آمریکا میرود.
روایتی از حاشیه‌هایی از دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره شهدای قم که در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب برگزار شده بود که به تازگی منتشر شده است.
در این فیلم روایتی از حاشیه‌های دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای قم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
دیدار دو تیم استون ویلا و وستهام یونایتد در سوپر لیگ زنان انگلیس با حاشیه‌هایی همراه بود.
ساپینتو پس از شنیدن رقم جریمه سنگین کمیته انضباطی برای اتفاقات حاشیه‌ای کنار زمین دیدار سیرجان بلافاصله به این موضوع خندید و با تعجب گفت: «چه خبره؟ مگر چه کار کرده‌ام؟»
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.
علی باقری گفت: امروز در حاشیه‌های جلسات دیپلماتیک دیدار و گفتگویی با انریکه مورا خواهم داشت.
روایت یک خبرنگار از حاشیه های دیدار هیئت دولت با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم استان کرمان گفت: همواره به دولت‌مردان تاکید کردم که گرفتار «حاشیه‌ها» نشوید و فقط به «متن» بپردازید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ