محمد حسینی ادامه داد: بعضاً حتی مبتلا به بیماری نشده‌ایم، اما برای اینکه بیمار نشویم؛ آنتی بیوتیک مصرف می‌کنیم که این رفتار اشتباه است. زیرا، آنتی بیوتیک هیچ تأثیری در پیشگیری از بیماری‌های ویروسی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن کوهستان ایران گفت:بازی‌های آسیایی جایی نیست که یک سهمیه بانوان ایران به خاطر یک اشتباه از بین برود و دغدغه من حضور مربی‌ام یا یک فرد ماهر کنار من است.
تیم فوتبال امید عراق با یک اشتباه عجیب داوری حریف ایران در فینال غرب آسیا شد.
اشتباه یک رونامه اسپانیایی باعث شد که تصور شود تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی مشتری کریم بنزما شده است.
در حالیکه وضعیت آشفته بازار خودرو بر کسی پوشیده نیست اما برخی اظهارات غیرکارشناسی در مناظرات تلویزیونی، تنها به بدتر شدن وضعیت موجود و انتخاب راه‌حل‌های اشتباه می‌انجامد.
شاید تصور کنید قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم حاصل یک ترکیب ثابت و فیکس بوده، اما سخت در اشتباه هستید، زیرا هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس که در این فصل برای گل‌محمدی به میدان رفته‌اند، در تمام مسابقات حضور نداشته‌اند.
هفته چهاردهم جی لیگ ژاپن با یک اشتباه عجیب همراه بود.
روی اشتباه عجیب داوید دخیا دروازه یونایتد مقابل وستهم به راحتی باز شد.
یکی از این سارقان گفت: من یک عادت عجیب دارم که باعث شد راز سرقت‌هایمان فاش شود؛ عادت به نوشتن سرقت‌ها داشتم. جزئیات سرقت‌ها را می‌نوشتم تا در حساب و کتاب اشتباه نکنم.
یک لحظه غفلت و اشتباه مدافعان رئال‌مادرید باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترستی، تنها چند دقیقه بعد از این که یک موقعیت خوب مقابل آرسنال را با اشتباه عجیب داور از دست داد توانست با یک شوت زیبا گلزنی کند.
ماتیاس دلیخت با یک تکل به موقع دروازه تیمش را روی اشتباه مرگبار یان زومر نجات داد.
در افتادن با علی پروین فقط 48 ساعت طول کشید و همینجا پایان مربیگری احمدرضا رقم خورد.
یکی از کم‌سابقه‌ترین اتفاقات فوتبال ایران روز گذشته در هیاهوی دیدار استقلال و پیکان گم شد
در یکی از مهم ترین بازی های هفته آخر دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران یک اشتباه عجیب داوری رخ داد.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
علیرضا رضایی که در ثانیه های پایانی نیمه اول یک سیو بزرگ داشت، به شکل عجیبی دروازه اش باز شد.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.
سال ۲۰۱۰، پیش از مرگ نلسون ماندلا، افرادی در اینترنت ادعا می‌کردند که مرگ نلسون ماندلا را به یاد می‌آورند. این افراد با اطمینان از خاطره‌ای صحبت می‌کردند که به سال ۱۹۸۰ باز می‌گشت و در آن از اخبار و فیلم‌هایی یاد می‌شد که مرگ نلسون ماندلا در زندان را بازگو می‌کرد. درحالی که که نلسون ماندلا ۱۹۹۰ از زندان آزاد شد و ۲۰۱۳ درگذشت.
برخلاف اعلام وب‌سایت‌ها، یحیی گل‌محمدی از یک دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده نکرده است.
السد باز هم روی اشتباه عجیب و غریب یک گلر جوان، دروازه اش را باز شده دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ