رئیس جمهور، وزیر کشور را مامور رسیدگی و ریشه‌یابی هر چه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
دبیر کل اتحادیه عرب به آمریکا رفته و قرار است که با وزیر خارجه آمریکا درباره مسائل دارای اهمیت مشترک در حوزه سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی رایزنی کند.
وزیر کشور با اشاره به این مطلب که حتماً از پلیس در انجام مأموریت هایش حمایت خواهیم کرد گفت: پلیس در حوزه عفاف و حجاب به قانون عمل می‌کند.
وزیر کشور به مناسبت پایان مأموریت موفقیت آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریک صادر کرد و آن‌را غرور آفرین و تاریخ‌ساز خواند.
اوریت استروک وزیر ماموریت های ملی رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی از وارد آمدن آسیب به خودرو خود در شهرک سدیروت خبر داد.
سخنگوی وزیر دفاع چین اعلام کرد: ماموریت انتقال همه اتباع چینی از سودان امروز به اتمام رسید.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اقدام به ایجاد ستاد جدید «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان غذا و کشاورزی» با هدف حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی و تحقق برنامه‌های آتی دولت کرده است. این ستاد به شکل تخصصی قرار است زیست‌بوم نوآوری، فناوری و توسعه بازار اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه غذا و کشاورزی را در کشور توسعه دهد.
سفیر جدید ایران در نیوزلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و درباره وضعیت روابط دو کشور و مهمترین محورهای همکاری‌های دو جانبه گفتگو کرد.
رئیس جمهور با بیان تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
وزیر ورزش از ماموریت به معاون خود برای پیگیری انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد و گفت: از این که داخلی باشد یا خارجی بی اطلاعم و فدراسیون در جریان است.
وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد که این کشور به نیابت از ناتو با روسیه می‌جنگد و از «غرب متمدن» انتظار دارد که در عوض برای کی‌یف تسلیحات و مهمات فراهم کند.
رئیس جمهور روسیه وزیر دفاع این کشور را مامور کرد تا گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات به نظامیان روسی حاضر در جنگ را به وی ارائه کند.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.
رئیس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش‌روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری و رفع کند.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشست مشترک کمیته های پارلمانی این کشور اعلام کرد: پیشنهاد تمدید ماموریت را مطرح کرده اما این پیشنهاد پذیرفته نشده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مأموریت ما در وزارت تعاون، رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی است. ایجاد رونق اقتصادی و به ظرفیت اسمی رساندن کارخانه‌ها و کارگاه‌ها نیز در دستور کار است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات مرکبات، خشکبار و محصولات آبزی و دامی، بازارهای صادراتی مناسبی در منطقه و جهان وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌فوق‌العاده کشاورزی ایران، فرصتی بی‌نظیر در راست
وزیر کشور با دستور رئیس جمهور برای بررسی حوادث اخیر استان سیستان و بلوچستان وارد زاهدان شد.
در پی حوادث اخیر زاهدان، احمد وحیدی برای بررسی همه‌جانبه موضوع و ارائه گزارش جامع از ریشه‌ها، علل و عوامل موضوع از سوی رئیس‌جمهور مأمور شده است.
رئیس جمهور طی دستوری وزیر کشور را مامور به بررسی حوادث سیستان و بلوچستان کرد.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ