دولت سوئد در راستای تلاش های خود برای عضویت در ناتو، یک عضو گروهک پ ک ک را تحویل آنکارا داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چهار پیروزی و یک شکست، تیم ملی زنان اسپانیا برای حضور در فینال جام جهانی باید از سد سوئد بگذرد.
نوجوانان هندبال ایران در اولین گام‌شان در مسابقات قهرمانی جهان مقابل سوئد نایب قهرمان اروپا و تیم سوم جهان به یک تساوی ارزشمند رسیدند.
تیم هندبال نوجوانان پسر ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر تیم سوئد یکی از مدعیان قهرمانی جهان به تساوی دست یافت.
اولین بازی ستاره آرژانتینی با اینترمیامی برای این باشگاه میلیون‌ها دلار سود به ارمغان آورد.
وزیر خارجه در تماس تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی پیشنهاد کرد در واکنش به اقدام اهانت‌آمیز سوئد، نشست اضطراری شورای وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اولین فرصت برگزار شود.
عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو در نامه‌ای به دبیرکل این اتحادیه، خواستار بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» و «تجاوزات صهیونسیت‌ها به جنین» در اولین نشست اتحادیه بین‌المجالس شد.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
برای اولین بار در تاریخ شهرآورد، تعداد بردهای پرسپولیس از استقلال بیشتر شد.
شرکت عمرانی فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم نیویورک سیتی را برعهده گرفته است. این نخستین ورزشگاه فوتبال نیویورک خواهد بود.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
زلاتان ابراهیموویچ عنوان مسن‌ترین کاپیتان تاریخ میلان را از آن خود کرد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد : پرداخت سود سنواتی سه و سود جاری ۱۱ ناشر توسط سمات در اولین هفته بهمن ماه سال جاری از طریق سجام صورت گرفت.
براساس شنیده‌های بنده، چین به دنبال افزایش محدودیت‌های خود بر ایران است، باید توجه داشت که اولین مورد در سرمایه‌گذار میزان سود پروژه و امنیت آن است، از همین روی چین هم در این زمینه ملاحضاتی دارد و به نظر می‌رسد که اندکی در رابطه با ایران محافظه‌کارتر شده است.
تیم ملی هندبال مردان ایران در اولین دیدار از مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان لهستان/سوئد باید به مصاف اسلوونی برود.
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان به پیروزی رسید.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
فردا اولین مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود و امسال این سود در دو مرحله انجام خواهد شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
دیدار بین لایپزیش و رئال‌مادرید به سود تیم آلمانی خاتمه پیدا کرد و نخستین شکست فصل کهکشانی‌ها رقم خورد.
سازنده این موبایل گفت که تصمیم گرفت این تلفن را بسازد تا به افرادی مانند والدینش که بی سواد هستند کمک کند تا از ویژگی‌هایی مانند انتقال پول و ارسال پیام استفاده کنند.
در سال ۱۲۹۲ شمسی برای سر و سامان دادن به وضع شهربانی کشور (نظمیه) عده‌ای مستشار سوئدی استخدام شدند. مستشاران سوئدی ابتدا نظام‌نامه محابس را تهیه کردند که در سال ۱۲۹۸ شمسی به تصویب هیات دولت رسید و این اولین آیین نامه و مقررات زندان‌ها شد. برای مثال در این آیین نامه زجر بدنی و زنجیر کردن زندانیان ممنوع بود.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابتهای قهرمانی جهانی برابر ایسلند صدرنشین گروه Aمتوقف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ