سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به انتقال بازی پرسپولیس - پیکان به ورزشگاه آزادی گفت: سازمان لیگ و فدراسیون جز تخلف کار دیگری نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال با وجود تمام دشواری ها توانست در دومین بازی هم با برد زمین را ترک کرده و با شش امتیاز در کنار سپاهان و پرسپولیس در بالای جدول قرار بگیرد.
پاکو خمس به تصور انگیزه بالا تمامی بازیکنانی که سابقه بازی در پرسپولیس را داشتند در ترکیب تیمش قرار داد.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
هوادار و مس رفسنجان درحالی در چارچوب هفته نخست لیگ برتر مقابل هم قرار خواهند گرفت که این بازی تقابل گلرهای سابق پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این تیم با تمام نفرات جدیدش در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.
بازی پرسپولیس و هوادار که قرار بود روز جمعه برگزار شود، کنسل شد.
بازی پرسپولیس و هوادار که قرار بود روز جمعه برگزار شود، کنسل شد.
اندریک دسوزا تاکید کرد که از کودکی به بازی در رئال مادرید فکر می کرد و به همین دلیل پیشنهاد سایر باشگاهها خیلی برایش اهمیت نداشت.
سرمربی پرسپولیس که دو روز قبل به تهران باز گشته بود، بار دیگر ایران را ترک کرد.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از پیروزی تیمش برابر لانس ابراز خوشحالی کرد.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
مهاجم برزیلی رئال مادرید در بازی امشب تیمش نیز اسیر حواشی ناخواسته ای شد که مستقیما عملکرد فنی او را تحت الشعاع قرار داده بود.
روز گذشته قرار بود یکی از حساسترین بازیهای رده جوانان بین پرسپولیس و آکادمی کیا برگزار شود.
رضا کرملاچعب که سابقه قهرمانی لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس را دارد به عنوان بازیکن تعویضی برای ون پارس به میدان رفت‌.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود حرف‌های نامزد کریستیانو، از اینکه او را در پرتغال اولیه پرتغال در بازی دیروز قرار نداده پشیمان نیست.
گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی استرالیا می‌گوید بازیکنان این تیم ریکاوری خوبی داشته‌اند و در دیدار برابر تونس به دنبال پیروزی خواهند بود.
امروز قرار بود پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر به مصاف تیم ستاره سرخ برود که این بازی به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد.
در حالیکه قرار بود، امروز دیدار دوستانه‌ای بین عراق و کاستاریکا در بصره برگزار شود، شب گذشته در اتفاقی عجیب بازی لغو شد.
با توجه به گلزنی و آمادگی دیاباته و اینکه پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب بهتر و خطرناک‌تر بازی می‌کند، این سوال مطرح می‌شود که تصمیم یحیی گل محمدی برای ادامه لیگ چه خواهد بود و آیا قرار است تیم او تغییر سیستم دهد؟
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد از صعود اینتر به دور حذفی لیگ قهرمانان متعجب نشده است.
مربی تیم گل‌گهر می‌گوید کیفیت زمین دستگردی باعث شد تا نمایش دو تیم تحت تاثیر قرار بگیرد.
واقعیت این است خیلی از مربیان بر این عقیده اند تماشای بازی از نزدیک بهتر از مرور فیلم بازی است و به همین خاطر هر گاه زمان داشته باشند بازی حریفان را از نزدیک تماشا می‌کنند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ