شیخ جاسم میلیاردر قطری امیدوار است که پس از ارائه پیشنهاد جدیدش در پایان ماه آوریل، یونایتد را به طور کامل تصاحب کند. و نشریه «بیلد» ادعا می‌کند که شیخ جاسم در صورتی که تابستان امسال جایگزین گلیزرها شود، برنامه‌های بزرگی برای شیاطین سرخ دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
شیخ تمیم امیر قطر، تلفنی با پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد و بر ضرورت حل اختلافات از طریق گفتگو تاکید کرد.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
باشگاه الریان قطر از استعفای شیخ علی بن سعود آل ثانی رئیس هیئت مدیره و علی سالم عفیفه معاون وی خبر داد.
شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.
شیخ جاسم بن حامد آل ثانی پیشنهاد جدیدی را برای خرید باشگاه منچستریونایتد به گلیزرها ارائه کرده است.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
رسانه‌ها از افزایش نیم میلیون یورویی پیشنهاد شیخ جاسم بن حمد برای تصدی بر مالکیت منچستریونایتد خبر می‌دهند.
امیر قطر امروز سه شنبه با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید شیخ جاسم، خریدار قطری منچستریونایتد، معتقد است درخواست او برای خرید این باشگاه قوانین فیفا درباره ممنوعیت مالکیت یک فرد یا نهاد بر چند باشگاه را نقض نمی‌کند.
شیخ جاسم بن حمد قطری و سر جیم رادکلیف انگلیسی برای خرید منچستریونایتد پیشنهادهای‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گویی که با رئیس فدراسیون قطر داشت، از توافق کی‌روش با عنابی‌پوشان با خبر شد.
«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان شرایط بازی کردن برای این تیم را ندارد.
شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی امیر قطر پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز؛ به تشویق بازیکنان تیم کشورمان پرداخت.
انتقاد به برگزاری جام جهانی قطر در آلمان تنها به رسانه‌ها خلاصه نشده و یک کارآفرین آلمانی هم به نحوه برخورد قطری‌ها با شرکت‌های طرف قراداد آنها به شدت انتقاد کرد.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان تنها کاندیدای تصدی این پست در انتخابات شرکت خواهد کرد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از آنچه حملات بی‌سابقه و پردامنه علیه قطر در برگزاری جام جهانی خواند، به شدت انتقاد کرد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در اظهاراتی گفت که با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان درخصوص مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردم و بر حل اختلافات از طریق گفتگو و دیپلماسی تاکید کردیم.
شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی گفت: قطر به اهمیت بازیابی توافق هسته‌ای اعتقاد راسخ دارد، زیرا نگرانی همه طرف‌ها را رفع می‌کند. معتقدیم که توافق به ثبات منطقه کمک خواهد کرد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر اعلام کرد که این کشور نخستین محموله از جنگنده های یوروفایتر تایفون را تحویل گرفته است.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به جزئیات دیدار امروز خود با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دوحه پرداخت.
در شرایطی که پیش از این نیز بحث انتقال مهاجم اسبق استقلال به پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون یحیی با شرایط خاصی به این انتقال رضایت داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ