هورلیو گومز، گلر برزیلی سابق تاتنهام و واتفورد، پس از کار با مارکو سیلوا به این اطمینان رسید که برای مربیگری ساخته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
من یک کارمندم، در طی ربع قرن اشتغال به کار تنها نزدیک ۱۰ سال اخیر است که ساعت کاری برایم محاسبه می‌شده و تنها در شغل آخرم و در پنج سال اخیر است که شیوه منظم و دقیق و ساعت کاری معمول کارمندی را تجربه کرده‌ام. اما پنج سال زمان کمی نیست، حالا دیگر یک برنامه معمول زندگی دارم که البته دامنه تغییراتی هم دارد، اما یک فرم «معمول» زندگی دارم که زندگی خودم و خانواده‌ام برپایه آن بنا شده است.
طبق گزارش سامانه رصد ملی اشتغال، استان‌های هرمزگان، بوشهر، قزوین، کرمانشاه و سمنان بیشترین پیشرفت تعهد اشتغال را رقم زده‌اند.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور برخی از نفرات را در پستهای این باشگاه منصوب کرد.
پرتال تخصصی استخدام فوتبال جابز از پیشنهادات سرسام آور عربستانی برای استخدام مربیان پرده برداشت.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
روستای ادویشای هند به دلیل نوع شغل زنان ساکن در آنجا به یکی از عجیب‌‌ترین مناطق جهان تبدیل شده است.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: دوازدهمین نشان سلامت اجتماعی به دکتر لارنس شولمن برجسته‌ترین نظریه پرداز مددکاری اجتماعی جهان اهدا می‌شود.
برنده جایزه پوشکاش 2022 تاکید کرد که شهرت این موفقیت بزرگ او را تغییر نخواهد داد.
رضا پهلوی در پاسخ به این که در سال‌های گذشته چطور امرار معاش می کرده و چه شغلی داشته است گفت: شغلی ندارم تا بتوانم فعالیت سیاسی کنم، درآمد مالی من از طریق خانواده و حامیان است!
رضا پهلوی در پاسخ به این که در سال‌های گذشته چطور امرار معاش می‌کرده و چه شغلی داشته است گفت: شغلی ندارم تا بتوانم فعالیت سیاسی کنم، درآمد مالی من از طریق خانواده و حامیان است.
پاسخ یک بومی آلاسکا که به مدیریت مسائل مالی قبیله خود در استفاده از سرزمین‌های غنی از نفت کمک می‌کند، این بود: «انگیزه ام دیدن موفقیت افراد به دلیل تلاش‌های من است. من به بهبود زندگی آن‌ها کمک می‌کنم. به آن‌ها امید می‌دهم.» آیا چنین شخصی را می‌توان برای پذیرفتن شغلی با درآمد بیشتر ترغیب کرد؟ بله، اما شغل جدید هم باید به همان اندازه ارزشمند باشد.
ما متاسفانه به دلیل مافیای خودرو، تا امروز نتوانستیم حمل و نقل عمومی را گسترش و توسعه بدهیم. البته من یک حدس دیگری هم دارم و این است دولت‌ها به دلیل اینکه نمی‌توانند شغل مناسب برای مردم ایجاد کنند، با تشویق عمومی به استفاده کاری از خودرو‌های شخصیشان مثل مسافرکشی، سعی دارند کم‌کاری‌های خود را در ایجاد اشتغال مخفی کنند.
لوئیس فن‌خال سرمربی هلند تاکید کرد که هدف تیم ملی هلند کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
مهدی طارمی گفت: تیم بودن مشخصه اصلی تیم ملی فعلی است و با این اتحاد رخ دادن هر اتفاقی ممکن است.
متهم گفت: من شاگرد نانوا هستم. خانواده دارم. شغل دارم و در یک خانواده خوب هستم. من قبول ندارم که به لیدا تعرض کردم و هیچ سندی هم نیست که نشان دهد من با او رابطه داشته‌ام. رابطه ما در حد تلفن و حرف بود. اصلاً من از لیدا شکایت دارم که آبرویم را برده است.
افسر می‌گوید: ما بچه‌های جنوب‌شهر پشتوانه و حامی نداریم. خودم درگیر کار و زندگی شدم و نتوانستم ورزش کشتی را ادامه بدهم. حالا دلم لک زده برای کشتی گرفتن، اما به‌قدری در این شغل خسته می‌شوم که توانی برایم نمی‌ماند. پسرم نیز با همین مشکل روبه‌رو شده. مدرک کارشناسی‌اش را گرفته، ولی سرمایه‌ای برای راه‌اندازی مطب روان‌شناسی برایش را نداریم. از طرف دیگر کار مناسبی پیدا نکرده و مجبور شده در این زیرپله کنار من کار کند.
متهم ردیف اول در دفاع از خودش گفت: ما همگی با هم فامیل هستیم و به شغل قصابی و خرید و فروش دام مشغول بودیم، اما اختلاف‌مان به خاطر ۱۰ میلیون تومان پول بود. در این حادثه برادرم حفیظ و برادر همسرم به نام سبحان نیز به قتل رسیدند. من قبول دارم که در نزاع شرکت کردم و با چاقو ضربه‌ای به سبحان زدم، اما عمدی در کارم نبود، تنها می‌خواستم از خودم دفاع کنم.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی جدید برایتون، می‌گوید پپ گواردیولا با او تماس گرفته و شغل جدیدش را تبریک گفته است. گواردیولا پیشتر هم گفته بود به سبک مربی‌گری دی‌زربی علاقه‌مند است.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ