برنده جایزه پوشکاش 2022 تاکید کرد که شهرت این موفقیت بزرگ او را تغییر نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
الکسی اورچاک روز جمعه در حاشیه چهاردهمین مجمع اقتصادی بین المللی "روسیه - جهان اسلام: انجمن کازان" در پاسخ به این سوال که اتحادیه اوراسیا با کدام کشور‌ها به توافق بر سر منطقه آزاد تجاری نزدیکتر است، گفت: ما با ایران نزدیکتریم.
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، اعلام کرد که پدافند این کشور موفق شده است در عملیات شب گذشته ۱۸ موشک از جمله شش موشک مافوق صوت «کینژال» روسیه را سرنگون کند.
سخنگوی الکسی ناوالنی، رهبر زندانی اپوزیسیون روسیه گفت: ناوالنی در زندان با یک بیماری مرموز دست و پنجه نرم می‌کند که می‌تواند نوعی سم کند عمل باشد، زیرا او در بیش از دو هفته ۸ کیلوگرم وزن کم کرده است.
الکسی موسکالف متهم به انتقاد مکرر از ارتش روسیه در شبکه‌های اجتماعی است و اگرچه تنها شهروند روسی محسوب نمی‌شود که تاکنون به دلیل انتقاد از دولت و ارتش روسیه به دلیل جنگ با اوکراین به زندان محکوم شده، اما پرونده او، به دلیل تصمیم مقامات برای جدا کردن فرزندش از او، توجهات بین‌المللی زیادی را به خود جلب کرده است.
مارسین اولسکی، بازیکن تیم ملی فوتبال معلولان لهستان، حالا به یکی از چهره‌های شناخته شده دنیای فوتبال و الهام‌بخش بسیاری از بازیکنان تبدیل شده است.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
مارسین اولکسی جایزه پوشکاش مراسم دِ بِست امسال را به خود اختصاص داد.
احتمال دارد باشگاه تورینو ایتالیا مانع از حضور «الکسی میرانچوک» در بازی تدارکاتی تیم ملی روسیه مقابل ایران بشود.
مارسین اولکسی، مهاجم لهستانی، به عنوان یکی از سه نامزد دریافت جایزه پوشکاش مسیر جالبی را در طول زندگی‌اش طی کرده است.
مارسین اولکسی، ریچارلیسون و دیمیتری پایت، برای کسب عنوان جایزه پوشکاش 2022 رقابت خواهند کرد.
سرانجام الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین از مقام خود استعفا داد.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
مارسین اولکسی، بازیکن تیم وارتا پوژنن لهستان در جریان لیگ فوتبال معلولان این کشور گل فوق‌العاده‌ای به ثمر رسانده که از همین الان نامزد جایزه پوشکاش (زیباترین گل سال) شده است.
الکسی پولیشچوک، مدیر بخش دوم کشورهای مستقل مشترک المنافع وزارت خارجه روسیه گفت پیشنهادات مطرح شده برای میانجیگری در بحران اوکراین صادقانه نیستند.
«خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه امروز در تماسی تلفنی با «الکسی زرنیکوف» همتای اوکراینی خود، درباره تحولات اخیر در کی یف با وی گفتگو کرد.
«الکسی ددوف» سفیر فدراسیون روسیه در تهران امروز (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.
الکسی لالاس، اسطوره فوتبال آمریکا، از کریستیانو رونالدو خواست پیشنهاد انتقال به عربستان را رد کند.
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
مارسین اولکسی یک گل باورنکردنی برای تیم فوتبال قطع عضو وارتا پوزنان در لهستان به ثمر رساند.
بر اساس اخبار منتشر شده الکسی یوریویچ ددوف متولد ۱۹۶۰ است و در سال ۱۹۸۲ از موسسه دولتی روابط بین الملل مسکو فارغ التحصیل شده و از همان سال در وزارت خارجه شوروی مشغول به کار شده است.
‏سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو نوشت: از تلاش‌های لوان جاگاریان، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.
سناتور «الکسی پوشکوف» امروز به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره نیروگاه هسته ای «زاپروزیا» واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ