آمالیو موراتایا، خبرنگار مارکا، در مورد سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان و پشت پرده این اتفاق پرحاشیه گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ادعای کریستوف گالیته در خصوص جدایی قطعی لیونل مسی را تکذیب کرد.
کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به حمایت از لیونل مسی ستاره آرژانتینی پرداخت و اذعان کرد که مردم بیش از حد از وی توقع دارند.
کریستوف گالتیه، مربی پاری‌سن‌ژرمن، به حمایت از لیونل مسی پرداخت و گفت او در این فصل عالی بوده است.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، بعد از شکست مقابل المپیک لیون تاکید کرد که رفتار هواداران با لیونل مسی منصفانه نیست.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
حضور لوئیز کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن، در کنار این تیم باعث شده که حواشی بسیاری درباره دخالت او در کار کادر فنی پی اس جی به گوش برسد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تیمش باید برای بهبود شرایط تلاش کند و عصبانی شدن کمکی به آنها نمی‌کند.
با مصدومیت کیلیان امباپه و نیمار، لیونل مسی در خط حمله پی‌اس‌جی دو یار همیشگی‌اش را نخواهد داشت، ولی کریستوف گالتیه می‌گوید او قرار نیست جای آن‌ها را پر کند.
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
با توجه به صحبتهای کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به نظر می‌رسد لیونل مسی در این تیم هرگز کاپیتان نخواهد شد. اما چرا بازوبند پی‌اس‌جی به بهترین بازیکن دنیا نمی‌رسد؟
کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، در نشست خبری امروز خود گفت که کیلیان امباپه دیگر جام جهانی را فراموش کرده و نیمار و لیونل مسی هم به گرمی از او استقبال کردند.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تاکید کرد که امباپه برای فراموش کردن شکست در فینال جام جهانی به زمان نیاز دارد.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، مدعی شد برنامه خاصی برای سه فوق ستاره هجومی تیمش داشته است.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد لیونل مسی و نیمار در آخرین بازی پاری سن ژرمن پیش از پایان مسابقه از سرمربی‌شان خواستند که زودتر از سایر بازیکن‌ها ورزشگاه را ترک کنند.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار فردای تیمش با تروا در لیگ یک فرانسه در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
لیونل مسی در جریان بازی با بنفیکا در لیگ قهرمانان مصدوم شد و در دقایق پایانی میدان را ترک کرد. او شاید در بازی فردا برابر رنس به میدان نرود.
لیونل مسی شب گذشته در بازی برابر یوونتوس و با تصمیم کریستوف گالتیه تعویض شد و پس از 63 بازی در لیگ قهرمانان، نتوانست 90 دقیقه کامل در میدان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ