شاگردان سید مهدی رحمتی رفت و برگشت سه روزه برای مسابقه با گل‌گهر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اثر تاریخی روستای افجه، قصر ناصری است؛ قصری که گفته می‌شود توسط اعتمادالدوله، صدراعظم ناصرالدین شاه قاجار در شمال روستای افجه ساخته شد. تاریخدانان می‌گویند که ناصرالدین شاه هر سال برای مراسم خاصی در روز مشخصی راهی این قصر در روستای افجه می‌شده است. البته امروز چیز زیادی از این بنای دوره قاجار به جا نمانده و آنچه از آن با عنوان قصر ناصری روستای افجه نام می‌بریم، درواقع پی قصر، دیواری به ارتفاع ۵متر و طول یک متر و انبوهی از آجر‌های قرمزرنگ است.
رئیس جمهور الجزایر امروز (جمعه) پس از پایان سفر چند روزه‌اش به چین بنا به دعوت رجب طیب اردوغان وارد ترکیه شد.
یزد- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر دو روزه خود به استان یزد به مناسبت سالروز ثبت جهانی، اورژانس پیش بیمارستانی جاده یزد - طبس را کلنگ زنی کرد.
منابع عراقی از سفر دو روزه فواد حسین وزیر خارجه این کشور به انگلیس خبر دادند.
وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان پس از پایان فصل به اروپا سفر کرده است.
اگر وقت کافی برای سفری طولانی ندارید و از طرفی ساکن تهران هستید باید بدانید که طبیعت اطراف و روستاهای تهران نیز بسیار دیدنی است.
شاگردان سید مهدی رحمتی یک روز پیش از دیدار با گل‌گهر وارد سیرجان شدند.
اهواز - رئیس جمهور بعد از سفری ۲ روزه به استان خوزستان، لحظاتی پیش اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و به سفر خود پایان داد.
یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
وزیر خارجه سوریه در سفر وارد الجزایر شد و از روابط قوی میان کشورش و الجزایر سخن گفت.
یک رسانه هندی در گزارشی به بررسی و تشریح اهداف سفر ۴ روزه معاون وزیر خارجه اوکراین به دهلی نو پرداخت.
سران چین و فرانسه در پایان سفر ۳ روزه رئیس‌جمهور فرانسه بیانیه مشترکی درباره بحران اوکراین منتشر کردند.
منابع روسی اعلام کردند که شی جین پینگ رئیس جمهور چین دقایقی قبل در پایان سفر سه روزه خود به روسیه، مسکو را ترک کرد.
در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری شانگ‌های در سمرقند، روسای جمهور ایران و بلاروس به وزراری خارجه دو کشور ماموریت دادند برای تقویت و تعمیق مناسبات دوجانبه تلاش کنند.
کاروان تیم ملی والیبال ایران برای دریافت ویزای آمریکا، سفری یک روزه خواهد داشت.
تربت حیدریه ـ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در سومین سفر کاری خود طی یکسال گذشته امروز به تربت‌حیدریه سفر می‌کند.
خرم‌آباد- وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر به لرستان با معلمان دیدار کرد.
سفر سه روزه ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان به ترکیه که به دعوت رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه انجام می شود، امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
سفیر فلسطین در ترکیه امروز از سفر ۳ روزه محمود عباس به آنکارا و دیدار وی با رجب طیب اردوغان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ