یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاه‌پوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، واکنش باورنکردنی به عصبانیت محمد صلاح پس از تعویض برابر چلسی نشان داد.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
الهام علی اف رییس جمهوری مادام العمر آذربایجان پس از مرگ پدرش حیدر علی اف رییس جمهوری سابق آذربایجان جانشین او شده است. در سال‌های گذشته گزارش‌های زیادی در برخی رسانه‌های بین المللی درباره عمق فساد مالی و ویژه خواری خاندان علی اف و نزدیکان به دستگاه حکومت او منتشر شده است.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
اسحاق بالفوضل، مهاجم الجزایری با سابقه بازی در اینتر، به اتهام تلاش برای قتل خواهرش دستگیر شد.
یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا یک فرد سیاهپوست بی‌خانمان را پس از فشار دادن گلوی او به مدت ۱۵ دقیقه در متروی نیویورک خفه کرد.
به نظر می رسد که اوضاع در منچستریونایتد حتی پس از جدایی کریستیانو رونالدو هم عادی نشده است.
متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی آویخته و جسدش را داخل آب انداخته است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای این ستاد آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد و هرگونه تحرّکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت
به گفته پلیس پوتیکوف صبح روز پنج‌شنبه بعد از درگیری با فردی ۲۹ ساله که ظاهرا قصد ورود مخفیانه به آپارتمانش را داشت با کمربند خفه شده است.
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دیدار امشب مقابل کریستال پالاس به دلیل حرکت خطرناکش در هنگام درگیری با حریف از بازی اخراج شد.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
همزمانی شروع موج هشتم کرونا و بحران آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور، باعث شده نفس تهرانی ها به خِس خِس بیافتد.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
یک رسانه ایتالیایی در گزارشی از فریاد دیدیه دشان بر سر یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین خبر داد.
توهین داور به بازیکنان معترض سنگال: خفه شو!
نشریه «سان» در واکنش به این خوشحالی بعد از به ثمر رسیدن گل رامین رضاییان نوشت:‌ ستاره ایرانی در جشن دیوانه‌کننده کی‌روش را خفه کرد!
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مردم در صحنه‌های مختلف ثابت کردند جانانه پای انقلابشان ایستاده‌اند و فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری زورگیرانی که در محله سعادت آباد و شمال تهران اقدام به خفت‌گیری و بی هوش کردن بانون و سرقت از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.
رئیس شبکه دامپزشکی نیشابو گفت: برای مشخص شدن دلیل حمله سگ و اینکه آیا سگ به هاری مبتلا بوده است؛ هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد چرا که نمونه‌گیری انجام شده و نتیجه آزمایش در ۱۰ روز الی دو هفته دیگر مشخص می‌شود، اما اقدامات بهداشتی لازم انجام و سگ به طور بهداشتی دفن شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ