رئیس شبکه دامپزشکی نیشابو گفت: برای مشخص شدن دلیل حمله سگ و اینکه آیا سگ به هاری مبتلا بوده است؛ هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد چرا که نمونه‌گیری انجام شده و نتیجه آزمایش در ۱۰ روز الی دو هفته دیگر مشخص می‌شود، اما اقدامات بهداشتی لازم انجام و سگ به طور بهداشتی دفن شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
آیرینا بروگان، کارشناس سازمان اطلاعاتی روسیه می‌گوید: «پریگوژین نقش سگی را دارد که به همه پارس می‌کند و الیت روسیه انتظار هرگونه اقدامی را از سوی او دارند. واضح است که پوتین کاملاً از این موضوع راضی است.» بروگان معتقد است که پریگوژین به‌دنبال یک کرسی در شورای امنیت در کنار شرکای اطلاعاتی پوتین است که بتواند از جان خود محافظت کند.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
یک ژنرال صهیونیست با اذعان به قدرت موشکی ایران، رژیم‌صهیونیستی را سگی توصیف کرد که فقط پارس می‌کند.
درحالیکه ورود این سگ به زمین باعث تعجب بازیکنان شده بود پس از گذشت چند دقیقه یکی مسئولان داخل زمین شد و سگ را درآغوش گرفت و به بیرون برد.
در اتفاقی عجیب یک سگ با پیشبینی احتمال حمله سگی دیگر به دختربچه او را از اتفاقی هولناک نجات داد.
سگ قهرمان جان یک خانواده را در زلزله ترکیه نجات داد.
سگی از نژاد رافیرو دو آلتینجو در پرتغال با سن ۳۰ سال و ۲۲۶ روز (تا ابتدای ماه فوریه ۲۰۲۳) عنوان پیرترین سگ جهان را از آن خود کرد.
پنجشنبه بعدازظهر زنی بیست و چند ساله در پی حمله سگی در پارکی در کاترهام سوری کشته شده است.
سگی که توسط سربازان روسی دزدیده شده بود و به عنوان هدیه به رهبر چچن داده شده بود، در یک تبادل زندانیان در سال نو میلادی آزاد و به صاحبش بازگردانده شد.
نیز دایی فرزند بزرگ علی دایی که ساکن لندن و در انگلیس مشغول به تحصیل است پیش از این نشان داده بود که یک سگ خانگی بسیار کوچک دارد. چند هفته قبل هم او یک ویدیو منتشر کرد که نشان می‌داد سگی دیگر خریده و در آرایشگاهی مخصوص مشغول کوتاه کردن مو‌های این حیوان خانگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ