رییس فدراسیون تکواندو گفت: از مدتی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفته ام حتی ده دقیقه هم نتوانسته ام با وزیر ورزش صحبت کنم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
این حادثه حدود ساعت پنج صبح امروز رخ داده و علت آن در دست بررسی است.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
محل این حادثه کیلومتر ۱۵ محور ریگان- ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) بوده که ساعت ۱:۳۵ بامداد روز پنجشنبه رخ داد.
سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس ۳۵ نفر بود که از این تعداد، ۱۸ نفر مصدوم شدند و ۱۶ نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.
طبق تحقیقات علمی، خیر. در سال ۲۰۱۲ مطالعه‌ای انجام شد که در آن ۱۸ مرد با وزنه‌های سنگین و تعداد دفعات کم تمرین کردن و ۱۸ نفر دیگر با وزنه‌های سبک و تعداد دفعات بیشتر، همه شرکت کنندگان رشد عضلانی مشابهی داشتند.
سه حادثه صاعقه‌زدگی در ایلام کمتر از یک ساعت باعث مرگ ۲ نفر شد.
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: هر ۱۶ ساعت یک نفر در جریان حوادث ترافیکی پایتخت فوت می‌کند.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از فوت یک نفر در سوانح رانندگی در محورهای این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۴۵ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای گیلان مصدوم شدند.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه در خصوص چهارشنبه پایان سال در ساعت گذشته خبر داد و گفت: دو نفر در جریان یکی از این حوادث مصدوم شدند.
تبریز- حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه انفجار یک منزل مسکونی در منطقه ابوریحان تبریز پنج فوتی برجای گذاشت.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
در حادثه انفجار و حریق گسترده در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت در پایتخت اندونزی، ۱۰ نفر کشته شدند.
کاظمی با اشاره به اینکه در این حادثه تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است، اضافه کرد: تیم‌های ارزیاب (۱۵ تیم) هم برای بررسی خسارت‌ها در شهر فیرورق و برخی روستا‌های اطراف منطقه زلزله زده حضور دارند.
ساعت ۱۹ و ۱۴ دقیقه نیز در تماسی با اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد که ۳ نفر شامل یک زن، ۲ دختربچه در شهرستان بویین و میاندشت دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده‌اند.
دامغان- فرماندار دامغان بابیان اینکه ساعتی پیش در محل استراحت کارگران یک معدن انفجار رخ داد، گفت: متاسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
انتشار گاز مونواکسیدکربن در یک مدرسه شبانه‌روزی در شهر ساری منجر به مسمومیت ۵۰ نفر شد.
پس از ساعت ها درگیری شدید در طرابلس که به کشته شدن ۲۳ نفر و زخمی شدن دست کم ۱۴۰ نفر دیگر منجر شد، آرامش شکننده بر این شهر حکمفرما شده است.
یک منبع موثق از بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ