صنعت نفت آبادان در روزی که حمایت حداکثری هوادارانش را داشت، علی‌رغم اینکه با گل زودهنگامی پیش افتاد، اما در نهایت برنده نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برد شیرین پرسپولیس در محبوب‌ترین شهر، یحیی در این ورزشگاه نمی‌بازد.
برای پرسپولیسی ها بازی هفت دوم برابر تراکتور از نظر حضور چهره های آشنا یک مسابقه خاص بود.
کیت رئال مادرید بر اساس یک تحقیق صورت گرفته، محبوب ترین کیت در میان علاقمندان به فوتبال است.
در این ویدئو می بینید که یک زن تلاش می کند تا کوکابورا، محبوب ترین پرنده شکارچی استرالیا را نوازش کند. بعد هم واکنش جالب این پرنده زیبا را خواهید دید.
استفان الشعراری هم خاطرات خوشی از کار با برلوسکونی دارد.
سیلویو برلوسکونی، نخست وزیر سابق ایتالیا و مالک سابق باشگاه میلان، از دنیا رفت.
یکی از محبوب ترین ها DJI Mavic 3 است. این پهپاد می تواند نارنجک ها را روی مواضع دشمن پرتاب کند و حتی خودروهای زرهی را فراتر از نیروی انسانی دشمن نابود کند.
پیروزی 2-1 در شهرآورد، یکی از محبوبترین نتایج پرسپولیس در دربی با استقلال است.
پرسپولیس تاکنون 9 بار شهرآورد را با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داده است.
مهدی قایدی یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال نزد نونهالان است
نظام بانکی سوئیس که تا پیش از این یکی از محبوب ترین ساختارهای پولی در غرب به شمار می رفت طی هفته های گذشته درگیر یک بحران جدی شد و البته توانسته تا حدودی آن را مدیریت کند.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین رای را در نظرسنجی محبوبترین باشگاه دنیا به دست آورد.
بر اساس نظرسنجی مارکا، پرسپولیس به عنوان محبوبترین تیم جهان معرفی شد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
ناصر حجازی دروازه بان نامدار استقلال و یکی از محبوبترین فوتبالیست های ایران در بین هواداران آبی و قرمز است.
منصوریان یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است، او برای رسیدن به این روزها از روزهای اول حضورش در این تیم نحوه ارتباط با هوادار را بلد بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: سپاه محبوب ترین سازمان نظامی دنیا است و در منطقه مانند یک خورشید میدرخشد و در کنارم مردم ایستاده است.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران گفت: نورا، ماهلین، فاطمه، هانا و رستا و امیرعلی، آراد، شاهان، علی و آیهان ۵ اسم دخترانه و پسرانه‌ای هستند که در یک سال اخیر بیشترین فراوانی را در بین متولدین تهرانی داشتند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کار در این تیم برای او چالش بزرگی است، گفت: من در تیمی کار می‌کنم که ۳۵ میلیون نفر هوادار دارد و محبوبترین باشگاه آسیا است.
کورنیش دوحه یکی از محبوب ترین دیدنی های قطر است. این ساحل با طراحی ماهرانه هلالی شکل است. زیبایی آن در شب چند برابر می‌شود و پیاده روی کنار آن تجربه خاصی را به ارمغان می‌آورد.
حسن یزدانی یکی از محبوب ترین ورزشکاران ایران و دارنده هشت مدال طلا و نقره و برنز در المپیک و قهرمانی جهان، در صفحه‌ اینستاگرام خود پیامی خطاب به مردم منتشر کرد و ضمن عذرخواهی از شکست مقابل تیلور آمریکایی، به خانواده امینی هم مرگ دخترشان را تسلیت گفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ