حذف شدن احتمالی بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا برای این باشگاه به معنای ضرر مالی 25 میلیون یورویی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
در حالی که بارسلونا شرایط مالی وحشتناکی دارد و خوان لاپورتا در دو سال اخیر سعی کرده که حتی یک یورو را هم هدر ندهد تا این باشگاه را از ورشکستگی نجات بدهد، به نظر می رسد که بدشانسی ها قرار نیست که دست از سر این تیم بردارند.
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.
طبق ادعای نشریه تلگراف، یوفا ضرر مالی رئال در دو سال گذشته را 330 میلیون یورو ارزیابی کرده است.
در فرانسه به صورتحساب های مالی پی اس جی با وجود ضرر 369 میلیون یورویی چراغ سبز نشان دادند و پاریسی ها مشکلی از لحاظ فرپلی مالی نخواهند داشت.
انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید از نظر مالی برای باشگاه اسپانیایی غیرممکن خواهد بود مگر آنکه ستاره فرانسوی ضرر قابل توجه مالی را قبول کند.
حضور بدون هماهنگی تماشاگران در دربی از حیث دستیابی به منابع مالی به ضرر این باشگاه بود.
تراز مالی پی اس جی سال به سال بدتر می شود و این باشگاه در حال تبدیل شدن به ماشین هدر دادن پول است.
سعید مهری در روز محرومیت خود داخل زمین چمن رفت و در شادی بعد از برد کنار سایر بازیکنان بود.
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، که به دلیل نقشی که در پرونده رسوایی مالی باشگاه یوونتوس داشته با محرومیت از فعالیت فوتبالی مواجه است از سمت خود در باشگاه تاتنهام کناره‌گیری می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
بنابر گزارش ماه دسامبر دو نشریه بلومبرگ و فوربس که دارایی‌های ثروتمندان جهان را گزارش می‌کنند اکنون برنارد آرنو، مدیرعامل شرکت محصولات لوکس لویی‌ویتان جای ایلان ماسک را در صدر فهرست پولدارترین‌های جهان بگیرد.
تیم فرمول یکی فراری ممکن است در سال 2023 به دلیل خروج دو حامی مالی با ضررهای مالی جدی مواجه شود.
آندره‌آ آنیلی تصمیم خود برای کناره‌گیری از ریاست یوونتوس را توضیح داد.
بار‌ها گفته شده که بیشتر این جماعت شهره هیچ نسبتی با جامعه اصیل ورزشکاران ما ندارند و فقط گمان می‌کنند تظاهر به همراهی با آشوب برای آنان سودمندتر است و اگر بدانند اشتباه محاسباتی داشته‌اند و این ظاهرسازی در پایان چه به‌لحاظ مالی و چه به‌لحاظ جایگاه اجتماعی به ضرر آنان خواهد بود، رنگ خود را عوض می‌کنند.
فاطمه شریف می‌گوید اگر سوپر لیگ طی دو دور برگزار شود باعث ضرر مالی بازیکنان می‌شود چون آنها از این طریق امرار معاش می‌کنند.
در این مطلب به جزییات بازدهی بازار‌های مالی در ۶ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پرداخته شده است. کدام بازار بازدهی بالاتری داشته است؟ درصورت سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون تومانی بیشترین ضرر و بیشترین سود در هر بازار در این ۶ ماهه به چه میزان بوده است؟
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در فصل گذشته هم زیان خالص و هم بدهی باشگاه نسبت به گذشته افزایش داشته است.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به حضور در مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار با شیوه جدید برگزار می شود، گفت: تغییرات اعمال شده کاملا به ضرر ما است.
جابه‌جایی در رأس کادر فنی تیم ملی و حضور کی‌روش می‌تواند شرایط را در پرسپولیس دستخوش تغییراتی قرار دهد.
غیبت در لیگ قهرمانان منجر به ضرر مالی قابل توجهی برای منچستریونایتد در سال بعد خواهد شد.
پر افتخارترین تیم والیبال آسیا این روزها وضعیت عجیب و نابسامانی دارد.
درگیری مرگبار به خاطر گربه‌های دختر همسایه
تعیین حد سود و ضرر؛ راهنمای همه بازارهای مالی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ