دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و منتخب ریاض پر از لحظه‌های جالب و همچنین تازه شدن دیدار ستاره‌های پی اس جی با کریستیانو رونالدو بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در طول چند هفته اخیر با کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در ارتباط بوده و از او خواسته که نگران شرایط نباشد.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
رئال مادرید نگرانی خاصی درباره کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، ندارد و حاضر هم نیست هزینه سنگینی برای او پرداخت کند.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
اسطوره آرژانتینی رئال مادرید در واکنش به نگرانی هواداران رئال در قبال قضیه کیلیان امباپه، واکنش جالبی نشان داد.
مسئولان و عناصر سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی در یک نشست فوری و اضطراری سناریوهای مربوط به احتمال فروپاشی این رژیم را در پی تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی بررسی کردند.
باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از قدرت مالی باشگاه‌های عربستانی هراس دارند.
منابع عبری در گزارش‌هایی عنوان کردند که موضوع برچیدن چادرهای حزب‌الله لبنان در نقاط مرزی، ممکن است درگیری جدید میان لبنان و رژیم صهیونیستی را کلید بزند.
محافل صهیونیستی درباره موافقت احتمالی نتانیاهو با موضوع هسته‌ای شدن عربستان سعودی در ازای عادی سازی روابط با تل‌آویو هشدار دادند.
بعد از سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیروهای مقاومت، عناصر خود را در مرزهای شمالی افزایش می‌دهد.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
دیدیه دشان معتقد است کیلیان امباپا با جاه طلبی فوق العاده اش به زودی فاتح توپ طلا خواهد شد.
هوادران رئال پس از اعلام اینکه باشگاه، بازیکنی به جای بنزما جذب نمی کند و منتظر امباپه خواهد ماند، به شدت نگران هستند. آنها می پرسند، چرا باید به بازیکنی که چندین بار رئال را فریب داده، اعتماد کرد؟
کریستوف گالتیه به تیمش ایمان دارد و تاکید کرد که پس از ناکامی در لیگ قهرمانان، کسی تسلیم نشده و برای فتح لیگ فرانسه تا پایان خواهند جنگید.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.
کیلیان امباپه، ستاره 23 ساله تیم ملی فرانسه، تمرینات امروز تیمش را از دست داده است.
کریستوف گالتیه اعتراف کرد نگران مصدومیت لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی پاری سن ژرمن قبل از جام جهانی بوده است.
به نظر می‌رسد که جنجال پیرامون رابطه نیمار و کیلیان امباپه، دو ستاره پاری سن ژرمن، تمام شدنی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ