بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال جام حذفی و قهرمانی منچسترسیتی، ارلینگ هالند با فریادهای خود به هم‌تیمی‌هایش پیام داد که به چیزی جز سه‌گانه راضی نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
ارلینگ هالند در یک بازی حساس دیگر برای منچسترسیتی در نقش یک بازیکن کاملا معمولی ظاهر شد.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال هلند گفت: هر دو تیم ایران و هلند بهترین نمایش خود را در زمین نشان دادند و بازی سخت و نزدیکی باهم داشتند.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
ارلینگ هالند، گلزن اول منچسترسیتی، در نیمه اول دیدار با لیدز 4 موقعیت خوب را از دست داد تا دست‌کم در نیمه اول مسابقه پایش به گلزنی باز نشود.
ارلینگ هالند از روی نقطه پنالتی دروازه فولام را باز کرد تا پنجاهمین گل فصلش را بزند.
هیولای نروژی سیتی، خود‌ را به حالت ناشناس تغییر داد تا اینگونه بتواند مقابل آرسنال گلزنی کند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته هم موفق شد دروازه حریف را باز کند تا بار دیگر توانایی‌هایش را اثبات کرده باشد.
در دادگاهی مربوط به یک شکایت دسته جمعی در هلند، مشخص شد شاخه متا در اروپا(فیس بوک ایرلند) در بازه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ میلادی به طور نامناسب از داده های خصوصی شهروندان هلندی  استفاد کرده است.
یک محقق ایرانی و فعال دانش بنیان معتقد است کارآفرینی در ایران فضای بکری دارد و اگر شرایط فراهم شود حتما بسیاری از دانشجویان و محققان ایرانی غیرمقیم به کشور باز می گردند.
با حذف تیم ملی هلند از رقابت های جام جهانی 2022 قطر تعداد بازیکنان بارسلونا که در جام جهانی حضور دارند، باز هم کمتر شد.
تیم ملی هلند با ارائه یک فوتبال شناور در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه آمریکا شد.
آه و حسرت تنها حاصلی بود که از آخرین موقعیت تیم ملی در بازی برابر آمریکا نصیب‌مان شد.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.
ارلینگ هالند، گلزن جوان منچسترسیتی، دیدار امروز تیمش با فولام را نیز از دست داد.
اخیرا زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای مدعی شد که بدترین دوران فوتبالی‌اش تحت هدایت پپ گواردیولا در بارسا رقم خورد. این اظهارنظر واکنش کنایه‌آمیز این مربی اسپانیا را در پی داشته است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با یک ضربه فوق العاده دروازه تیم سابق خود دورتموند را باز کرد.
کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند در ادامه فصل باز هم درخشان عمل خواهد کرد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، رکورد درخشان خود را در ترکیب این تیم نیز استمرار بخشید.
تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان
تیم جوان شده ایران بعداز باخت ناامیدکننده مقابل هلند، در بازی نسبتا آسان با استرالیا موفق شد ریکاوری کند و دومین برد در لیگ ملت‌های والیبال را مقابل دومین حریف هم‌قاره‌ای کسب کند. برد اول ایران هم مقابل چین رقم خورده بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ