منچسترسیتی با نتیجه 3-0 از سد وستهم گذشت و بالاتر از آرسنال در صدر جدول رده بندی ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 مقابل برنلی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کرد.
بنجامین مندی، مدافع فرانسوی، در تاریخ 30 ژوئن از منچسترسیتی جدا خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از برتری 3-0 مقابل وستهم می‎‌گوید ارلینگ هالند لیاقت رکوردی که به دست آورده را دارد.
فوق ستاره بلژیکی منچسترسیتی بار دیگر دروازه رمزدیل را باز کرد.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
منچسترسیتی در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق شد شفیلد یونایتد را با سه گل ریاض محرز با نتیجه 3-0 شکست داده و راهی فینال شود.
بایرن مونیخ امشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مهمان منچسترسیتی است و برای جبران شکست 3-0 در بازی رفت تلاش می‌کند.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
منچسترسیتی پس از برتری 3-0 برابر بایرن در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، حالا بیش از گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود ولی این برتری پرگل هم چیزی را تضمین نمی‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.
یک رسانه آلمانی مدعی شد سادیو مانه و لروی سانه دو بازیکن بایرن مونیخ دیشب بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی با هم درگیر شدند و مانه با مشت به صورت لروی سانه کوبیده است.
کارشناسان آلمانی بعد از شکست 3-0 بایرن مقابل منچسترسیتی به شدت از یان زومر دروازه‌بان این تیم انتقاد کرده و او را یکی از عوامل شکست نماینده آلمان می‌دانند.
منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 7-0 لایپزیش را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 2-0 مقابل نیوکسل گفت سه بازی بعدی سیتیزن‌ها تکلیف آنها در این فصل را مشخص خواهد کرد.
خولن لوپتگی، سرمربی ولوز، بعد از شکست 3-0 مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش مستحق باخت بوده ولی او از نحوه باخت ولورهمپتون عصبانی است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
منچسترسیتی در دیدار امشب مقابل چلسی در جام حذفی درحالیکه ارلینگ هالند را روی نیمکت داشت موفق شد نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برساند.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن ها گلزنی کردند.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.
منچسترسیتی با دو گل ارلینگ هالند موفق شد 0-2 در اولین هفته لیگ برتر از سد وستهام عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ