پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش با وجود برتری 3-0 در بازی رفت کار سختی مقابل بایرن در دیدار برگشت خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باخت دو‌گله فولاد مقابل صنعت نفت باعث شد تا عملکرد کریستوفر کنت در این دیدار آنگونه که باید و شاید دیده نشود.
وزیر کشور گفت: مردم خود را متعهد به رعایت حجاب و پوشش مناسب می‌دانند و تنها عده‌ای اندک در این زمینه گاهی دچار کوتاهی می‌شوند.
وزیر خارجه مجارستان تهدید کرد که در صورت خارج نشدن بانک این کشور از فهرست موسوم به «لیست شرمساری» کی‌یف، بوداپست از تامین مالی اتحادیه اروپا جهت انتقال تسلیحات به کی‌یف خودداری خواهد کرد.
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، در مورد اخراج سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از اینکه تیمش توانست در خانه نیوکسل به پیروزی برسد، ابراز خوشحالی کرد.
میکل آرتتا بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم از بوکایو ساکا که یک پنالتی مهم را از دست داد دفاع کرد و گفت فوتبالیستی را نمی‌شناسد که پنالتی از دست نداده باشد.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
ششمین تنیسور برتر جهان در مورد تسلط بر سه زبان خارجی صحبت کرد.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، می‌گوید گاهی کنترل خشمش در زمین بازی بسیار دشوار می‌شود.
استفان گارتنمن، مدافع میدتیلند، با اشتباهی عجیب گلی به یاد ماندنی زد و دروازه تیمش را باز کرد.
رئیس قوه قضاییه بر اهمیت متناسب بودن قرار‌های صادره برای متهمان تاکید کرد و افزود: گاهی مشاهده شده که فردی شرایط بازداشت موقت را ندارد، اما برای او یک وثیقه سنگین صادر شده تا در بازداشت بماند یا اینکه به نحوی برای او وثیقه صادر شده که تأمین آن، زمان‌بر بوده است؛ این موارد ممکن است مسئولیت شرعی و قانونی داشته باشد؛ بنابراین مسئولان دادسرا نسبت به صدور قرار‌ها و تناسب آن‌ها با اتهام انتسابی به متهم، اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه صدور قراری، منجر به بازداشت متهم می‌شود، این بازداشت باید در کمترین زمان ممکن باشد.
یکباره از بستن استراتژیک‌ترین آبراهه بین‌المللی سخن می‌رانند؛ یعنی «تنگه هرمز.» گاهی هم در کمال ناباوری از ساخت بمب اتم سخن می‌رانند. گویی ایده‌پردازان ایران هراسی در انتظاراند آن‌ها سخن بگویند و بلافاصله با سخنان‌شان، جوسازی ضدایرانی صورت بگیرد. خلاصه اتحادی نانوشته میان آن‌ها و پروژه ایران‌هراسی برقرار است. محبوب رسانه‌های تندرو (نه حتی میانه‌ور) صهیونیستی نیز هستند. در مجموع تنها آورده این طیف تنها یکی‌ست: «هزینه‌تراشی و ارائه تصویر بازیگر غیرمعمول (غیرعقلانی) از ایران در نظام بین‌الملل
قهرمان هفت دوره فرمول یک گفت که در طول سال‌ها نگرش خود را به مسابقه تغییر داده است.
با اینکه ورزش فوتبال عزادار درگذشت گرنت وال، روزنامه‌نگار بی نظیر دنیای ورزش است، به سراغ شب کابوس وار ستاره های پرشمار انگلیسی می رویم.
کریستوف گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، مدعی شد از سیستم زمان توماس توخل برای تیمش استفاده می کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه به زودی مجبور است با حضور در بازار نقل و انتقالات ریسک کند.
باهنر اظهار کرد: در بین قوانین اساسی امروز حاکم بر کشور‌ها هیچ قانونی نیست که اجازه تغییر نظام از طریق رای را بدهد. مثلا در آمریکا نیز اجازه داده نمی‌شود که نظام لیبرال دموکراسی را با رای مردم مثلا به نظام کمونیستی تغییر دهند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، دلیلی برای انتقاد از بازیکنانش بابت شکست برابر لایپزیش نمی بیند.
در شرایطی که همه منتظر رونمایی رسمی از کیت تیم ملی در جام جهانی قطر هستند، چند عکس از نامعمول ترین پیراهن تیم ملی را برای شما آماده کرده ایم.
بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در ساختمان پک زیر نظر کارلوس کی‌روش ریکاوری کردند.
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه بر ضرورت تکمیل زنجیره صلح و سازش تاکید کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: در برنامه ششم توسعه قرار بود میزان طلاق ۲۰ درصد کاهش یابد اما طبق یک تحلیل آماری متأسفانه ۴ درصد و در یک تحلیل دیگر ۸ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ