اینتر ظرف تنها هفت دقیقه موفق شد سه بار دروازه هلاس ورونا را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با شگفتی حذف آلمان از مرحله گروهی آغاز شد و با شگفتی قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید.
پنج ستاره تراکتور با انگیزه خاص و تلافی‌جویانه پای به جدال مقابل پرسپولیس خواهند گذاشت.
دولت کانادا اعلام کرد، هفت فرد ایرانی را که در فعالیت‌هایی که به ادعای اوتاوا «صلح و امنیت بین‌المللی را به شدت تهدید می‌کنند یا در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در ایران دخالت دارند»، به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
حفظ کاهش وزن می تواند دشوار باشد اما بدان معنا نیست که غیر ممکن است حتی اگر بتوانید صرفا مقدار کمی از وزنی را که از دست داده اید حفظ کنید به یاد داشته باشید که هم چنان می تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
ال‌نینو معمولاً هر دو تا هفت سال رخ می‌دهد؛ بااین‌حال، تناوب دقیق آن نامشخص و غیرقابل‌پیش‌بینی است. این پدیده می‌تواند تا چند ماه و در مواردی حتی تا یک یا دو سال ادامه پیدا کند. اختلاف‌نظر‌ها در مورد آثار تغییر اقلیم بر شدت وقایع ال‌نینو بسیار است و نمی‌توان حکمی قطعی دراین‌باره داد؛ هرچند به‌نظر می‌رسد که افزایش دمای جهانی می‌تواند باعث افزایش فرکانس رویداد‌های ال‌نینو و لانینا شود.
راه‌حل دیپلماتیک بهترین راه برای حل نگرانی‌های بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است؛ اما برنامه جامع اقدام مشترک صرفا یک مرجع یا منبع مفید برای این راه‌حل دیپلماتیک خواهد بود. جملات به‌کار گرفته شده در بیانیه گروه هفت دقیقا همسان با بیانیه وزرای خارجه کشور‌های گروه هفت در تاریخ ٢٣ آوریل ٢٠٢٣ است؛ در این بیانیه نیز برجام نه به عنوان راهکار نهایی بلکه به مثابه منبع مفید برای راهکار‌های دیپلماتیک در نظر گرفته شده بود.
بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.
گواردیولا پس از پیروزی پرگل برابر رئال در نشست خبری خود، هفت دقیقه به سوالات خبرنگاران اسپانیایی پاسخ داد و حرف انتهایی او به یک خبرنگار اسپانیایی بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده است.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در یک هفته گذشته، ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به شهادت رسیده اند.
سباستین هالر که اخیرا بعد از یک دوره مبارزه با بیماری سرطان به ترکیب دورتموند برگشته در بازی دوستانه امشب مقابل بازل درخشید و در هفت دقیقه هت‌تریک کرد.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
توییت یک هوادار که هفت سال پیش روز دقیق قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده بود مورد توجه قرار گرفته است.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
بعضی از دقایق و اعداد برای یک عمر افتخار کافی هستند؛ مثلا دقیقه عجیب 97:54 که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شد.
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
پختن شام نباید دلهره آور یا وقت گیر باشد. با چند ماده مفید، چندین وعده غذایی سریع و سالم را می‌توان در نیم ساعت درست کرد.
مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان از دقیقه 63 تا 70 سه مرتبه در مصاف با اخباری قرار گرفت ولی نتوانست تصمیمات خوبی اتخاذ کند.
موشک پرتاب شده شرکت بلو اوریجین یک دقیقه پس از پرتاب در حالی که در فاصله هفت مایلی از زمین با سرعت ۷۰۰ مایل در ساعت در حرکت بود، دچار نقص فنی شد و سپس با چتر نجات در منطقه‌‌ای صحرایی در تگزاس فرود آمد.⁣
در شرایطی که در شهر یزد حداکثر قیمت تعیین‌شده برای استفاده از سرویس مدرسه در شش روز هفته و تا ۱۵ کیلومتر فاصله، سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده و در شهر مشهد نیز بر اساس پیگیری‌های ما قیمت‌ها حول و حوش سه میلیون تومان می‌چرخد در شهر تهران این قیمت‌ها بیشتر به رویا شبیه است، زیرا حداقل قیمت‌هایی که به خانواده‌ها اعلام شده حداقل هفت میلیون تومان آن هم برای مسیر‌هایی است که با پای پیاده کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.
ناصرخسرو متفکری اسماعیلی مذهب است که گزارش سفر هفت ساله خود را چنان دقیق به رشته تحریر درآورده که اطلاعات بسیار مهمی از مقاصد مسافرتی خود به دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ