روزنامه مترو از پنج مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو در صورت ترک النصر رونمایی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
اولتیماتوم قطر به کیلیان امباپه تا ساعاتی دیگر به اتمام می رسد ولی ستاره فرانسوی در دامی که برای او پهن شده بود، نیفتاد.
انتقال مارکو آسنسیو به پاری سن ژرمن با قراردادی تا سال 2027 دقایقی پیش رسمی شد.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان با صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در یک قدمی کسب سهمیه پارالمپیک قرار گرفت.
پی اس جی حاضر است کیلیان امباپه را با 150 میلیون یورو به هر باشگاهی غیر از رئال واگذار کند. برای رئال اما این رقم متفاوت خواهد بود.
دومین مرحله از انتخابی تیم ملی ژاپن درحالی در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود که کنیچیرو فومیتا، قهرمان نامدار این کشور یک گام دیگر تا رسیدن به مسابقات جهانی بلگراد و دو گام تا پاریس فاصله دارد.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
درستکار تا المپیک پاریس ابقا شد
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود اینکه خطر اخراج را رد کرده اما جایگاه خوبی در نزد اعضای تیم ندارد.
سه وزنه‌بردار ایران یک گام تا سهمیه المپیک پاریس
تیم ملی والیبال ایران در صورت حفظ یا ارتقای جایگاه خود در رنکینگ در سال‌های 2023 و 2024 فدراسیون جهانی، شانس بالایی برای صعود به المپیک 2024 خواهد داشت.
جوان اول سپاهان امیدوار است همانند بازی رفت مقابل استقلال بازی کند و مورد اعتماد مورایس قرار بگیرد.
ستاره ناکام برزیلی در جام جهانی در بدو بازگشت به لیگ یک فرانسه پاری‌سن‌ژرمن را نقره‌داغ کرد.
باشگاه پاری سن‌ژرمن به توافقی جدید با هافبک ایتالیایی خود برای تمدید قرارداد دست یافت.
باشگاه رئال مادرید آماده است تا در صورت تلاش کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برای جدایی از پاری سن ژرمن برای جذب او اقدام کند.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی تیم ملی داد.
کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته رای به ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس و حضور فیض الله نفجم در کادر فنی داد.
قهرمان کشتی جهان در وزن 65 کیلوگرم تأکید کرد تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس در همین وزن کشتی خواهد گرفت.
مهدوی ابهری گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی پارس دچار مشکل روغن هات اویل شده و تعطیلی مقطعی بخشی از پتروشیمی مبین هم باعث کاهش تولید این محصول شده در نتیجه قیمت ها به صورت مقطعی افزایش یافت.
ابهری گفت: با توجه به اینکه پتروشیمی پارس دچار مشکل روغن هات اویل شده و تعطیلی مقطعی بخشی از پتروشیمی مبین هم باعث کاهش تولید این محصول شد و قیمت ها به صورت مقطعی افزایش یافت.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، معتقد است که تنها راه بهبود بازی کیلیان امباپه جدایی از این باشگاه است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، می‌گوید فعلا باید صبور باید تا بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد.
نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ