کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
هزینه خرید ستاره باشگاه ویارئال ۲۰ میلیون یورو نقد همراه با ۸ میلیون یورو پاداش بوده است.
دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.
همزمان با انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات باشگاه میلان برای جذب مهدی طارمی، نام این مهاجم ایرانی پیرامون باشگاه اینتر به جای «لوکاکو» هم مطرح شد.
مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، یکی از گزینه‌های جدی میلان برای تقط خط حمله‌اش در فصل آینده است.
همه آمل را با والیبال می‌شناسند و جای خالی شهر آمل در لیگ حس خواهد شد.
سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: تیم ایران در این دیدار شکست خورد اما مطمئنا در روزی دیگر پیروز خواهد شد.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند لیلیان تورام به پسرش مارکوس توصیه کرده به جای میلان راهی لایپزیش شود. گفته می‌شود میلان قصد دارد مارکوس تورام یا مهدی طارمی را برای خط حمله خود جذب کند.
57 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها را دارند.
فابیو کوالیارلا، مهاجم سمپدوریا، در جریان دیدار برابر میلان موفق شد دروازه حریف را باز کند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
از سال ۲۰۱۷ ایران از نظر تعداد انتشارات در نمایه‌نامه WOS رتبه اول منطقه را داشت، ولی در سال ۲۰۲۲ میلادی پس از ۵ سال، جایگاه اول منطقه را از دست داده است.
در غیاب میلاد عبادی پور قطعا وظیفه سنگینی روی دوش دریافت کننده های تیم ملی مخصوصا امیر حسین اسفندیار خواهد بود.
ولکر هید باستان شناس دانشگاه هلسینکی که عضو تیم این پژوهش بوده، می گوید:« به نظر می رسد اسب سواری اندکی پس از اهلی شدن اسب ها در استپ های اوراسیا غربی در هزاره چهارم پیش از میلاد تکامل یافته است. این رفتار بر اساس اسناد به جای مانده، بین اعضای فرهنگ یامنایا بین ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰ قبل از میلاد رایج بوده است.»
اینتر قصد دارد ساموئل اومتیتی را در تابستان آتی جانشین میلان اشکرینیار کند. مدافع اسلواک فصل بعد برای پی اس جی بازی خواهد کرد.
با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.
لیست تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر در حالی اعلام شد که نام روزبه چشمی در لیست نهایی به جای میلاد سرلک یک سورپرایز بزرگ از سوی مرد پرتغالی به حساب می‌آمد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است این تیم هویتش را پیدا کرده است اما هنوز جای پیشرفت دارد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند میلان قصد دارد در صورت پیوستن رافائل لیائو به چلسی، برای پر کردن جای خالی او گابریل مارتینلی را از آرسنال به خدمت بگیرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی برابر بولونیا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان، آماده است برای روسونری به میدان برود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید تیمش جای خالی فرانک کسیه را احساس نمی‌کند و شارل دکتلار، خرید جدید میلان، آماده است برای روسونری به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ