رسانه‌های آلمانی می‌گویند لیلیان تورام به پسرش مارکوس توصیه کرده به جای میلان راهی لایپزیش شود. گفته می‌شود میلان قصد دارد مارکوس تورام یا مهدی طارمی را برای خط حمله خود جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرزندان لیلیان تورام، ستاره سابق تیم ملی فرانسه برای حضور در اردوی خروس‌ها راهی کمپ این تیم شدند.
تپه چمن لیلان در بخش لیلان در جنوب شرق دریاچه ارومیه و در جنوب غربی‌ترین نقطه استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این محوطه در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شماره ۳۰۸۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
لیلیان که از ژانویه ۲۰۲۱ کاردار رژیم صهیونیستی در آنکارا بوده، پس از ارایه اعتبارنامه اش به اردوغان، به مقام سفیر ارتقاء یافت.
مارکوس تورام زمانی همراه پدرش لیلیان در تمرین بارسا و کنار لیونل مسی تمرین می کرد ولی یکشنبه تبدیل به دشمن بزرگی برای فوق ستاره آرژانتینی شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اتهام زنی های اخیر نخست وزیر کانادا در خصوص مداخله در امور داخلی این کشور پاسخ داد.
مارکوس تورام، پسر لیلیان تورام، به تیم ملی فرانسه دعوت شد و در جام جهانی حاضر خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری امروز خود تصریح کرد: فاصله گرفتن چین از روسیه کاملاً نادرست است؛ برعکس این موضوع صحیح است.
پس از آنکه رژیم صهیونیستی ایریت لیلیان را به عنوان سفیر خود در آنکارا معرفی کرده، وزارت خارجه ترکیه، شاکر اوزکان تورونلر را سفیر این کشور در تل‌آویو تعیین کرد.
نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از نهایی شدن تعیین «ایریت لیلیان» به عنوان سفیر این رژیم در آنکارا خبر داد.
«لیلیانا کونسیسائو» همسر و رودریگو و ژوزه دو فرزند او در پایان مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه از سوی عده‌ای از هواداران با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفتند.
«ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین نوشت: «ایالات متحده امپراطوری تحریم‌ها است. تحریم‌های ایالات متحده که دولت (دونالد) ترامپ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا وضع کرد، دست‌کم ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت اقتصادی به ایران وارد کرد».
«ژائو لیجیان»، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: «اگر پلوسی به تایوان بیاید، به مفهوم مداخله آشکار در امور داخلی چین خواهد بود و عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ