استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی برابر بولونیا از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
استفانو پیولی، مربی میلان فاش کرد که با پائولو مالدینی جر و بحث داشته و تاکید کرد فروش ساندرو تونالی به نیوکسل برای همه طرف‌های معامله خوب بوده است.
با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی، هنوز اسپانسر اصلی آبی‌ها پولی به حساب آنها واریز نکرده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان می‌گوید از اینکه دیگر زلاتان ایبراهیموویچ را در تیمش ندارد، غمگین است.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری قبل از بازی با یووه تاکید کرد، تیمش در همین مسابقه سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرد.
اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت ها که منجر به صعود به جام جهانی شد را هنوز دریافت نکرده اند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل سمپدوریا از رسانه‌ها و هواداران خواست فعلا از انتقاد خودداری کرده و در سه بازی باقی‌مانده پشت تیم‌شان باشند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که قهرمان این فصل لیگ قهرمانان از بین رئال مادرید یا منچسترسیتی خواهد بود.
استفانو پیولی،‌ سرمربی میلان، در آستانه بازی حساس مقابل اینتر درباره وضعیت تیمش صحبت می‌کند.
استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 2-0 مقابل اسپتزیا به دیدار برگشت تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اشاره کرد و گفت میلان می‌تواند و باید اینتر را حذف کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دو بازی آینده تیم مقابل اسپتزیا و اینتر در مورد آخرین وضعیت مصدومان پرتعدادش صحبت کرد.
بازیکن تیم ملی هاکی دختران ایران گفت: ما هیچ پولی بابت مسابقات دریافت نمی‌کنیم. قول پاداش داده اند، اما هنوز خبری نشده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در نشست خبری پیش از بازی با لاتزیو به شانس قهرمانی همزمان منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از تساوی 1-1 مقابل کرمونزه از کم‌دقتی شاگردانش در زدن ضربات آخر گلایه کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود پیروزی 1-0 تیمش مقابل ناپولی در دیدار رفت، شانس صعود دو تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را برابر دانست.
پزشکیان گفت: آقای احمدی‌نژاد با آن همه پولی که به دست آورد، نفت گران شده بود و قیمت آن بالای ۱۲۰ و ۱۴۰ دلار بود و تازه ۶-۷ سال اول می‌توانست بفروشد و پول هم به کشور باز می‌گشت، کلا توانست ساخت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسکن را آغاز کند که به صورت کامل هم به پایان نرسیدند و در ادامه تکمیل شدند حتی بخشی از مسکن مهر هنوز هم مانده و در این دولت در حال تکمیل است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال گت: با استراماچونی مذاکره کردیم که طلب او را در دو یا سه قسط بدهیم.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است این تیم هویتش را پیدا کرده است اما هنوز جای پیشرفت دارد.
حسن روحانی بزرگترین میراث تورمی پس از انقلاب را برای دولت سیزدهم به یادگار گذاشت. تورمی که با وجود تلاش‌های بسیار هنوز هم گریبانگیر اقتصاد کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ