یک مقام آمریکایی از واکنش کشورش به حمله پهپادی اوکراین به کرملین پرده برداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون توجه به جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان در پی قرآن‌سوزی در سوئد، واکنش معترضان عراقی به این اقدام موهن را محکوم کرد.
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، گفت که واشنگتن شرایط را «رصد» می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی امروز(دوشنبه) به پل کریمه واکنش نشان داد.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
رییس جمهور پیشین آمریکا با تکرار این که میلی و وزارت دفاع آمریکا بوده‌اند که برنامه‌ای سری برای حمله نظامی به ایران داشتند، در بخش دیگری گفت: این اطلاعات سری است. ببینید، من به عنوان یک رییس جمهور می‌توانستن آن را فاش کنم. حالا نمی‌توانم. چون هنوز موضوعی محرمانه است.
رئیس جمهور سابق آمریکا به گزارش‌ها درباره فایل صوتی منتشرشده از وی که نشان می‌دهد او به طور آگاهانه اسناد طبقه‌بندی‌شده را از کاخ سفید خارج کرده، واکنش نشان داد.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله خرابکارانه اخیر در خاک روسیه، مدعی شد که واشنگتن از حملات خارج از مرزهای اوکراین حمایت نخواهد کرد!
مقامات ترکیه در واکنش به حمله به کنسولگری آنکارا در نیویورک از آمریکا خواستند عوامل تعرض به آن را شناسایی و بازداشت کند.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین گفت که «ما نمی‌توانیم صحت آن را تأیید کنیم».
منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی به عملیات تل آویو واکنش نشان داد و اعلام کرد که از حمله و تیراندازی در تل آویو شوکه شده ایم.
اعتراضات خیابانی در واکنش به قتل یک فعال محیط زیست به دست پلیس آمریکا، به خشونت کشیده شد!
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
حمله به ساختمان های دولتی از سوی معترضان ضددولتی در برزیل با واکنش های گسترده جهانی روبرو شده است.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
واشنگتن پست مدعی شد که آمریکا در واکنش به گزارش‌های(کذب) درباره برنامه‌ریزی ایران جهت حمله به عربستان، جنگنده‌های خود را به حریم هوایی تهران فرستاده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
یک مسئول عالی رتبه در وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که این وزارت نمی‌تواند با اطمینان بگوید که پهپاد‌های به کار رفته در حمله به کی یف ساخت ایران هستند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
اظهارات مرندی در پی ادعای سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیروهای تروریستی سنتکام مطرح شده است که گفته بود ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات «شبه نظامیان مورد حمایت ایران» در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.
مدیرمسئول همشهری نوشت: روشن است که ضارب هیچ ارتباطی با ایران ندارد. اندک سواد و تجربه امنیتی اجازه نمی‌دهد که در درون آمریکا ضارب مسلمان باشد، در صحنه راحت بماند. ارادتش به انقلاب اسلامی را در اکانتش مشهود و مستند کند و عامدانه رد پا بگذارد (اگر تصاویر منتشره درست باشد)، اما انگشت اتهام به سوی ما می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ