وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بدون توجه به جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان در پی قرآن‌سوزی در سوئد، واکنش معترضان عراقی به این اقدام موهن را محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله تروریستی امروز(دوشنبه) به پل کریمه واکنش نشان داد.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
وزارت خارجه روسیه به اظهارات تحریک‌آمیز مشاور امنیت آمریکا در خصوص حمله به این کشور واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به امضای توافق تجاری میان تهران _ جاکارتا علی‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه واشنگتن واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله خرابکارانه اخیر در خاک روسیه، مدعی شد که واشنگتن از حملات خارج از مرزهای اوکراین حمایت نخواهد کرد!
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی درباره سخنان وزیر خارجه ایران گفت: برجام در دستور کار نیست.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
کنعانی درباره مناسبات آمریکا و ونزوئلا و همچنین تاثیر آن بر مناسبات ایران و ونزوئلا بیان کرد: مناسبات دوجانبه بین دولت‌ها و کشور‌ها به خودشان برمی‌گردد و در چارچوب منافع و مصالح خودشان آنچه به ما ارتباط پیدا می‌کند مناسبات دوجانبه ایران و ونزوئلا در عالیترین سطح برقرار است.
کاندیدای وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بیانیه وزارت خارجه آمریکا درباره قتل دختر نوجوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه آمریکا به داستان سرایی جدید روزنامه وال استریت ژورنال علیه ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اقدامی مداخله جویانه به حادثه آتش سوزی در زندان اوین تهران واکنش نشان داد.
وزارت خارجه عربستان در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که دیکته دیگران را قبول نمی کند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
وزارت امور خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر دفاع واشنگتن از تایوان در صورت حمله احتمالی پکن به این جزیره، واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی دولت آمریکا مبنی بر دست داشتن ایران در طرح ترور مقامات پیشین آمریکایی، در صفحه توییترش نوشت: داستان سرائی آمریکا در خصوص یک عنصر ورشکسته سیاسی، تروریست شناخته شده و کودتاچی علیه کشور‌ها و دولت‌های مستقل، فرار به جلو با هدف فرار از مسؤلیت یک جنایت بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ