مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای علیه مناطق مختلف این کشور آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوکراین مدعی شد: حملاتی با استفاده از ۳۵ فروند پهپاد ایرانی شاهد انجام شد که ۳۲ فروند آن از سوی سامانه موشکی و ضدهوایی اوکراین ساقط شد.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید حملات موشکی و پهپادی مداوم روسیه نشان می‌دهد کی‌یف به تسلیحات نظامی پیشرفته بیشتری نیاز دارد.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در حمله موشکی شب گذشته ارتش، بانک اهدافی از پایگاه‌های نظامی اوکراین را هدف قرار داده و مراکز فرماندهی، سکوهای موشکی و انبارهای تسلیحات غربی را منهدم کرده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
مناطقی از استان صعده در یمن صبح امروز هدف حملات موشکی و توپخانه ای ائتلاف متجاوز سعودی قرار گرفت.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
در ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه علیه زیرساخت‌های اوکراین، ارتش ارتش روسیه امروز شنبه ده‌ها موشک به خاک اوکراین شلیک کرد.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
اتحادیه اروپا از حملات موشکی و پهپپادی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی در پایتخت اوکراین و شهرهای دیگر را محکوم کرد.
در پی ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین، وزیر خارجه اوکراین می‌گوید احتمال قطعی برق در سرتاسر این کشور، یک احتمال واقعی و نزدیک است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقر‌های احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.
نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در اظهاراتی در واکنش به حملات موشکی و پهپادی ایران به مواضع تروریست‌ها گفت که اقلیم کردستان نمی‌خواهد خطری برای همسایگان باشد بلکه می‌خواهد عامل ثبات در منطقه باشد.
آلینا رومانوسکی، سفیر آمریکا در بغداد در صفحه توییتر خود نوشت که واشنگتن حملات موشکی و پهپادی ایران به اقلیم کردستان عراق (مواضع تروریست‌ها) را به شدت محکوم می‌کند.
در پی ادامه حملات موشکی و پهپادی به اوکراین، در سراسر این کشور هشدار حمله هوایی صادر شده و مقامات از وقوع انفجار در برخی مناطق خبر دادند.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد حملات موشکی امروز با دقت تمام به اهداف خود در اوکراین اصابت کرده و ۱۱ پهپاد اوکراینی نیز منهدم شده است.
تصاویری جدید از حملات موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب و کومله را ببینید.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
سپاه پاسداران ایران صبح دیروز چهارشنبه (28 سپتامبر) دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی را علیه مواضع متعلق به گرو‌های «کومله»، «حزب دموکرات کردستان ایران» و «حزب آزادی کردستان» واقع در سلیمانیه عراق را آغاز کرد.
نخستین تصاویر از داخل کمپ کومه‌له در حومه سلیمانیه که هدف حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران قرار گرفته است منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ