رسانه‌های روسیه از حملات پهپادی گسترده به مناطق جنوبی و غربی پایتخت این کشور خبر می‌دهند که در پی آن به چند ساختمان آسیب وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات اوکراینی اعلام کردند که روسیه مناطقی از اوکراین را هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.
منابع عراقی از حملات جدید ترکیه به شمال این کشور خبر دادند.
اتحادیه اروپا از روسیه خواست به دلیل حملات پهپادی اوکراین، جنگ در این کشور را تشدید نکند.
مقامات محلی شبه‌جزیره کریمه اعلام کردند ارتش اوکراین امروز صبح بار دیگر با حملات پهپادی گسترده این منطقه را هدف قرار داده است.
منابع سوری از حملات گروه‌های تروریستی به مناطقی از حومه حماه خبر دادند.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه با حملات موشکی و پهپادی گسترده، مناطق مرکزی این کشور را هدف قرار داده است.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
نیروهای اوکراینی حملات پهپادی را علیه ساختمان‌های سرویس امنیتی روسیه FSB و وزارت کشور در بلگورود انجام داده‌اند.
در جریان حملات پهپادی به کاخ کرملین دست‌کم سه فرضیه مطرح می‌شود؛ اقدامی خصمانه از سوی اوکراین، صحنه‌سازی و عملیات فریب از سوی پوتین و در آخر، بازی خطرناک پارتیزان‌های روسی.
مقامات اوکراینی می‌گویند ارتش روسیه حملات موشکی و پهپادی گسترده‌ای علیه مناطق مختلف این کشور آغاز کرده است.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
یک مقام ارشد نظامی آمریکا در پی هراس از قدرت پهپادی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برای پیش بینی مبدا حملات پهپادی ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنیم.
یک نظامی ارشد آمریکایی می گوید که این کشور، رژیم صهیونیستی و متحدان واشنگتن برای پیش بینی حملات پهپادی از مبدا ایران از هوش مصنوعی استفاده می کنند.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به شهرهای اوکراین، رسانه‌های اوکراینی دقایقی پیش از وقوع انفجارهای شدید در پایتخت این کشور خبر دادند
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی مدعی شد که روسیه برای حملات پهپادی بلندمدت علیه این کشور طرح ریزی می کند و هدف آن فرسوده کردن اوکراین است.
در ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه علیه زیرساخت‌های اوکراین، ارتش ارتش روسیه امروز شنبه ده‌ها موشک به خاک اوکراین شلیک کرد.
در پی ادامه حملات گسترده موشکی و پهپادی روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین، وزیر خارجه اوکراین می‌گوید احتمال قطعی برق در سرتاسر این کشور، یک احتمال واقعی و نزدیک است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
حملات ترکیه به شمال عراق به بهانه مبارزه با عناصر پ. ک. ک با وجود هشدار چند باره مقامات عراق همچنان ادامه دارد.
وزارت دفاع روسیه از حمله پهپادی اوکراین به ناوگان تامین امنیت صادرات غلات دردریای سیاه خبر داد.
خبرگزاری فرانسه و شبکه جهانی «بی بی سی» از وقوع چند انفجار در کی یف پایتخت اوکراین خبر دادند. طبق این گزارش‌ها، صدای آژیر هشدار حملات هوایی هم در این شهر شنیده شده است.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که رئیس‌جمهور این کشور اصول و قواعد انجام عملیات پهپادی در خارج از مرزها را تغییر داده است.
یک کارشناس امور امنیتی عراق از افزایش حملات پهپادهای ترکیه در آسمان عراق در سال جاری میلادی خبر داد.
طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارائه جزئیاتی درباره ادعای آمریکا در کشتن سرکرده القاعده، هشدار داد که عملیات پهپادی آمریکا در خاک افغانستان، تجاوز به قلمرو این کشور است و نباید تکرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ