درست در روز‌هایی که تیم‌های برتر آسیا که فریب رنکینگ خوش آب و رنگ فیفا را نخورده‌اند و این روز‌ها مشغول بازی در یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستند، تیم ملی هم به خانه برگشته و اعضای آن، از بازیکنان تا کادر فنی و مدیریتی و رئیس فدراسیونش، بازی‌ها را از روی کاناپه دنبال می‌کنند و احتمالا تحلیلی هم دارند که الان اگر ما بودیم چنین می‌کردیم و چنان.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلویزیون سامسونگ دارای اسپیکر‌های ۲.۱ کاناله ۴۰ وات است، از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌طور بی‌سیم به ساندبار‌های سازگار با Q-Symphony سامسونگ متصل کرد.
این کاناپه فقط شکل و شمایل یک قایق نجات را ندارد بلکه واقعا می‌تواند به همراه میز عسلی‌اش روی آب شناور شود!
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
اگر بودجه‌ی زیادی برای خرید مبلمان نو ندارید. حتی می‌توانید برای مغازه‌ی خود کاناپه‌ای دست دوم خرید کنید. هرگونه مبلمان وبهلسترد، مانند کاناپه‌های دست دوم، قبل از ورود به داخل خانه یا مغازه باید کاملا تمیز شوند. در غیر این صورت، به صورت ناخواسته میکروب، بو و آفت ناخواسته را وارد خانه خود کردید.
در فاصله 10 روز مانده به جام جهانی که قرار است در قطر برگزار شود، ستاره‌های صاحبنامی با شرایط متفاوتی مواجه شدند تا بزرگترین رویداد فوتبالی‌شان را با حسرت به تماشا بنشینند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد صدرنشینی تیمش در دیدار فردا شب قطعی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ