زمینه برای بخشش سیاوش یزدانی از سوی ریکاردو ساپینتو مهیا شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
دو ستاره مصدوم سپاهان پس از فیفا دی شهریورماه به فهرست این تیم اضافه می‌شوند.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
استادیوم آزادی با اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در دست بازسازی است و در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند میزبان تماشاگران پرسپولیس و استقلال باشد.
باشگاه استقلال اطلاعیه ای درخصوص زمان بازگشت بازیکنان مصدوم تیم صادر کرد.
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ فردا سه شنبه وارد تهران می‌شود.
مدافع مصدوم پرسپولیس به دلیل عمل جراحی نمی تواند با هم تیمی هایش تمرینات پیش فصل را آغاز کند.
مطالعات نشان می‌دهد زنانی که در سنین پایین‌تر دچار حمله قلبی می‌شوند، عوارض بدتری دارند و با احتمال بیشتر بازگشت به بیمارستان در مقایسه با همتایان مرد خود روبرو هستند.
بارسلونا امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال بتیس خواهد بود.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
با توجه به شرایط وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه بالگرد در کرمان احتمالا یکی از معاونانش تا زمان بازگشت سجادی اختیارات خواهد گرفت.
به نظر می‌رسد احتمال بازگشت یحیی به سیستم یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه و استفاده از دو هافبک تدافعی در مرکز زمین بالا باشد.
سرمربی استقلال نسبت به تعویق یکروزه بازی با پیکان ناراحت بود و حالا احتمال دارد یکروز دیرتر به تهران برگردد.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
اکبری با تاکید بر این که دیگر امکان بازگرداندن توله‌ها به طبیعت وجود ندارد، گفت: دو توله یوز ماده تا کنون دو بار به طبیعت معرفی شده‌اند، اما با توجه به این که مادر در هر دو مرتبه برای پیدا کردن توله‌ها به محل نیامده است و خود توله‌ها نیز مدت زمان زیادی در کنار انسان حضور داشتند، دیگر امکان بازگرداندن آن‌ها به طبیعت وجود ندارد.
این بازیکن که به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده جمعه هفته جاری به تهران برمی‌گردد و به احتمال زیاد از روز شنبه آینده در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی است کریم بنزما 7 تا 10 روز دیگر به میادین برمی‌گردد و در نتیجه احتمالا می‌تواند در دربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان برود.
ز نگاه ایران تا روز «آغاز توافق» می‌بایست تمام مسائل پادمانی حل‌وفصل شود. در این چارچوب آژانس و ایران یک ماه یا اندکی بیشتر احتمالا زمان خواهند داشت این مسائل را میان خود حل کنند؛ در غیر این صورت رویکرد قطعی ایران عدم بازگشت به توافق یا در ایدئال‌ترین وضعیت، عدم اجرایی برخی تعهدات است.
روند بهبودی پل پوگبا به خوبی پیش می رود و احتمال بازگشت این بازیکن به میادین در دیدار برابر سالرنیتانا وجود دارد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».
تابناک پیش از این خبر داده که احتمال زیاد این بازیکن محجوب، دونده و بااخلاق جام جهانی قطر را از دست خواهد داد.
بورس انرژی ایران­ امروز ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ شاهد معامله ۱۲ هزار و ۲۹۹ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش یک هزار و ۷۷۹ میلیارد و ۶۸ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ