رئیس فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) زمان و مکان احتمالی مسابقه کسب عنوان قهرمان جهان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسر اکوواس در امور سیاسی در تازه‌ترین موضع این سازمان درباره جدول زمانی دخالت نظامی احتمالی در نیجر برای بازگرداندن «بازوم» به قدرت گفت: امروز موعد مداخله نظامی ضد نیجر تعیین شد.
دانشمندان اعلام کردند بقایای نهنگی را کشف کرده‌اند که نزدیک به ۴۰ میلیون سال پیش میزیسته است، به گفته آن‌ها این نهنگ احتمالا سنگین‌ترین جانوری است که تا به حال روی زمین زندگی کرده است.
دیدار تیم های گل گهر و فولاد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر به احتمال قوی چهارشنبه هفته آینده با حضور مهدی تاج در سیرجان برگزار می شود.
به احتمال فراوان شروع مسابقات لیگ برتر بیست و سوم با تاخیر خواهد بود؛ این تصمیم احتمالا عصر امروز به صورت رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام می‌شود.
یورگن کلوپ اعتراف کرد که نمی خواهد پس از اتمام قراردادش در سال 2026 به مربیگری ادامه دهد اما این احتمال 100 درصد نیست.
در شرایطی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال لغو اردوی خارجی پرسپولیس منتشر شده بود، این تیم با یک روز تاخیر راهی ترکیه خواهد شد.
از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.
براساس الزام ستاد بازی‌های آسیایی هانگژور لیست تیم امید ایران برای حضور در بازی‌ها باید تا 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شود.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
شیشه فروش با بیان اینکه این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در ساعت ۱۳ و ۳۲ دقیقه امروز ثبت شده است، تصریح کرد: تیم‌های ارزیابی به مناطق اعزام شدند و متعاقباً خسارات احتمالی اعلام خواهد شد.
مدیرعامل سازمان میادین با بیان اینکه خرید آنلاین از تاریخ اعلام رسمی دو ماه زمان می‌برد که الگویی که برای اقدام داریم را امتحان کنیم، گفت: فروش آنلاین احتمالا از ۳۱ فروردین سال اجرا می‌شود.
نایب رئیس زنان فدراسیون تیراندازی گفت: کارهای لازم برای اعزام به جام جهانی هند انجام شده است و به احتمال ۹۰ درصد تیراندازان عازم مسابقات می‌شوند.
بنا بر اعلام سازمان آب و هوای ملی در «بانسویل/ریو گرانده ولی» چندین نفر وجود احتمالی شهاب سنگ را در غرب «مک آلن» گزارش داده‌اند. این سازمان آب و هوایی همچنین گزارش داد که تجهیزات نقشه‌برداری صاعقه زمین ثابت (Geostationary Lightning Mapper) برق (درخشندگی) ناشی از این شهاب سنگ را ثبت کرده است.
زلزله‌ای به این بزرگی که برخی از مراکز لرزه نگاری، بزرگی آن را ۸ ریشتر اعلام کرده‌اند، خیلی دیر به دیر در کره زمین رخ می‌دهد. یعنی عملا جزء زلزله‌های نادر و بسیار ویژه است که پوسته زمین بسیار کم آن را تجربه کرده است؛ بنابراین به هیچ وجه زلزله‌ای به این بزرگی در کشور ما رخ نخواهد داد.
محققان با امید اینکه پیامی از بیگانگان پیدا کنند، امواج رادویی کیهان را اسکن می‌کنند. از آنجایی که کهکشان بسیار وسیع است، یک سوال کلیدی برای دانشمندان این است که دقیقا کجا به دنبال تماس با بیگانگان بگردند.
ناسا اعلام کرد احتمالا سقوط بقایای یک ماهواره ۲۴۵۰ کیلوگرمی روی ساکنان کره زمین بسیار اندک است زیرا بخش اعظم آن هنگام ورود دوباره به اتمسفر می سوزد و از بین می رود.
سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با ۲۴ ساعت وقفه برگزار شود.
سازمان لیگ اعلام کرده بازی آلومینیوم و گل‌گهر احتمال دارد با ۲۴ ساعت وقفه برگزار شود.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
اعلام شده همزمان باید یک حساب تجاری ۱۰۰ تراکنش به ارزش ۳۵ میلیون تومان انجام دهد، تا مشمول مالیات شود. در صورتیکه ممکن است که ۹۹ تراکنش به ارزش هر کدام یک میلیارد انجام شود، آن زمان تکلیف این وضعیت چیست، بنابراین این شروطی که تعیین کرده اند به احتمال زیاد تغییر پیدا کرده، از سوی دیگر این احتمال نیز وجود دارد، که با شکایت از این مصوبه به دیوان عدالت اداری از سوی وکلای امور مالی، دیوان این مصوبه را با توجه به ضعف‌هایی که در خود دارد ابطال کند و این احتمال نیز کم نیست.
احتمال لغو اعزام تیم ملی هندبال زنان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی وجود دارد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
سفارت ایران در بلغارستان اعلام کرده است: «ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از این طریق صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهر‌های بلغارستان وجود ندارد. همچنین حسب مقررات موجود الزامی است کلیه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند، در زمان مدت اقامت، گذرنامه‌ها نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور، گذرنامه‌ها تحویل مسافران محترم می‌شود».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ