اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین باعث شادی زایدالوصف همبازی قدیمی خود شد.
رابرت تیلور، هم‌تیمی لیونل مسی در اینترمیامی، در یک مصاحبه از تغییرات شگرفی گفت که از زمان پیوستن ستاره آرژانتینی به این تیم در تمرینات اینترمیامی ایجاد شده است.
همبازی سابق کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد می‌گوید الخاندرو گارناچو، ستاره جوان آرژانتینی شیاطین سرخ، می‌تواند به رونالدوی بعدی این تیم تبدیل شود.
لیونل مسی با گلزنی برابر نیس با 702 گل و با عبور از کریستیانو رونالدو به بهترین گلزن اروپا در عرصه باشگاهی تبدیل شد.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
ستاره آرژانتینی یوونتوس با تایید احتمال جدایی از این تیم تاکید کرد که برای جواب نهایی این سوال باید منتظر بمانیم.
شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.
لیونل مسی امشب با گلزنی مقابل مون‌پلیه رکوردی که پیش از این در اختیار کریس رونالدو بود را از آن خود کرد.
فوق ستاره آرژانتینی در بازگشت به جمع هم باشگاهی های خود، خوش درخشید و ستاره میدان بود.
تا قبل از جام جهانی حتی در مورد دعوت از انزو فرناندز به جام جهانی هم تردید وجود داشت ولی حالا ما با یک ستاره بزرگ آرژانتینی روبرو هستیم.
سفر انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی بنفیکا، به کشورش برای جشن سال نوی میلادی بر خلاف دستور سرمربی باعث اعتراض دیگر بازیکنان این تیم پرتغالی شده است.
فاکوندو مدینا، ستاره آرژانتینی لانس معتقد است شک و‌ تردید به لیونل مسی دیگر جایز نیست.
مادر الکسیس مک آلیستر، هافبک آرژانتینی، خاطره جالبی از تلاش این بازیکن برای ترک جشن قهرمانی این تیم را تعریف کرد.
خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.
به جز هیاهوی داخل زمین، بازی هلند و آرژانتین خارج از میدان نیز بسیار جنجالی بود.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از دیدار برابر هلند سرمربی این تیم را به تمسخر گرفت. او به خاطر عملکرد داور اسپانیایی از فیفا انتقاد کرد و با بازیکن هلند هم درگیر شد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان و ستاره اصلی آرژانتین در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی، در پایان بازی با هلند گفت او و هم تیمی‌هایش در هر بازی برای 45 میلیون آرژانتینی می‌جنگند.
پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.
در بازی آرژانتین و لهستان همه نگاه‌ها به دو چهره بزرگ دیگر جام یعنی لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی دوخته شده بود که با تیم‌های ملی‌شان آرژانتین و لهستان به مصاف هم رفته بودند.
۴۰ روز مانده به آغاز جام جهانی سردار آزمون و آنخل دی ماریا وضعیت مشابهی دارند و دقیقا مثل هم نیاز به ۴۰ روز دارند تا بتوانند به وضعیت عادی برگردند و بتوانند برای ایران و آرژانتین بازی کنند.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، دچار یک مصدومیت عضلانی شده تا در آستانه جام جهانی تیم ملی آرژانتین را به شدت نگران کند.
در رده‌بندی بازیکنان خالق بیشترین موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان طی فصل جاری، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در رتبه نخست قرار دارد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هواداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به نظر می‌رسد که بازیکنان هندوراس هم از این قاعده مستثنی نیستند.
گونزالو ایگواین، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، امیدوار است که یک بار دیگر فرصت بازی کنار لیونل مسی را داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ