تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل درحالی درمرحله یک هشتم نهایی قهرمانی مردان جهان به مصاف یکدیگر می‌روند که در ۱۹ دیدار گذشته تیم ملی ایران فقط سه بار توانسته حریف نامدار خود را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز در نخستین هفته از رقابت های لیگ بیست و سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کارشناس فوتبال با بیان استقلال کار سختی برای حضور در لیگ بیست و سوم دارد، نسبت به آینده این تیم ابراز امیدواری کرد.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
شاگردان‌ منصوریان امیدوارند سومین برد پیاپی خود در لیگ بیست و دوم را در سیرجان جشن بگیرند.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
شاید اگر محرم نویدکیا در لیگ بیستم سرمربی سپاهان نبود، او یک سال دیگر به فوتبالش ادامه می‌داد اما...
دوئل بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران در بازی حساس جام حذفی به سود یحیی گل‌محمدی شد اما مورایس از همین حالا برای هفته بیست و سوم لیگ نقشه می‌کشد.
نساجی مازندران در هفته بیست و یکم در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود.
هفته بیست ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار می‌شود.
تیم های ذوب آهن، کاله، مهرام، آویژه صنعت، مس کرمان و شهرداری گرگان در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال موفق به شکست حریفان شان شدند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیستم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال کشور امروز با انجام 3 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
سرمربی سپاهان بار دیگر از نبود هواداران تیمش در ورزشگاه ابراز ناراحتی کرد.
دو تیمی که با عملکردشان در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی توانستند طرفداران زیادی در جهان پیدا کنند، برای کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات جدال نفسگیری را برگزار خواهند کرد.
نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی سه شنبه شب با نبرد کرواسی و آرژانتین برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ