گالاتاسرای در حساس ترین بازی هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه توانست رقیب سنتی خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حتماً مشارکت در انتخابات باید بالا باشد که این مشارکت طبیعتاً در سایه رقابت، بالا می‌رود.
سعید جلیلی در جمع دانشجویان حاضر در طرح ولایت دانشگاه شهید بهشتی خواستار شناخت صحنهٔ فتنهٔ زرد شد و با تحلیل اهمیت مردم‌سالاری دینی در برابر طراحی صد سالهٔ دیگران برای این منطقه، از اهمیت نقش‌آفرینی فعالانه در انتخابات مجلس سخن گفت.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در ۴ استان هشدار داد.
بازیکنان سابق تراکتور در حاشیه بازی دیروز با هم‌تیمی‌های سابق خود برخوردی صمیمانه داشتند.
یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ کابینت هایگلاس تابش مستقیم نور است. تابش نور مستقیم بر کابینت‌های سفید، سبب زرد شدن و کابینت‌ها رنگی، سبب رنگ پریدگی آن‌ها خواهد شد؛ بنابراین برای جلوگیری از تابش مستقیم نور کافیست در محیط آشپزخانه خود از پرده‌ها نازک استفاده نمایید تا هم از نور برای روشنایی محیط استفاده کنید و هم از زرد شدن و تغییر رنگ کابینت‌های گلاس رنگی خود جلوگیری کنید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه‌ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.
امروز برای خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی و هشدار نارنجی صادر شده است.
سرپرست جدید سبزپوشان اصفهانی می‌گوید: زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون ذوب‌آهن هستم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوال ملی روح‌الله نجابت از وزیر ورزش و جوانان پیرامون علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور با وعده‌های وزیر را بررسی کردند.
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به صدور هشدار زرد تندباد و گرد و خاک محلی در استان گفت: تا اواسط هفته آینده احتمال وقوع گرد و خاک محلی و موقتی در خوزستان وجود دارد.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا در مناطقی از استان دوباره هشدار سطح زرد صادر کرد.
میزان آب ورودی به سد‌های کشور تا ششم خردادماه معادل ۳۲میلیارد و ۸۶میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که معادل ۲۵میلیارد و ۷۵میلیون مترمکعب بوده، ۲۸‌درصد کاهش داشته است. همچنین میزان آب خروجی از مخازن سد‌های کشور در این تاریخ معادل ۱۹میلیارد و ۸۵میلیون مترمکعب ثبت شده که این عدد در قیاس با سال گذشته که معادل ۱۷میلیارد و ۹۰میلیون مترمکعب بوده بیانگر کاهش ۱۱ درصدی است.
هافبک تیم استقلال گفت: کارت زردی که داور به من داد درست بود و من ناراحت هستم که در فینال حضور ندارم.
متئو لاهوز، داور جنجالی لالیگا، در پایان بازی با اوساسونا یادگاری جالبی به یک هواداران خردسال داد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد و خیزش گرد و خاک بویژه در مناطق نیمه غرب و شمال استان از عصر دوشنبه خبرداد.
مهاجم پرسپولیس به دلیل خوشحالی جنجالی یک کارت زرد گرفت.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
مس کرمان که در بازی شش امتیازی هفته قبل خود برابر نفت آبادان از تصمیمات داوران متضرر شد، در چند روز گذشته صحبت های زیادی را در رابطه با داوری بازی های پیش روی خود انجام داد.
ستاره‌های سپاهان تمرین امروز این تیم در مجموعه باغ فردوس را رنگی کردند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع بارش باران و تندباد لحظه‌ای در استان، هشدار زرد را صادر کرد.
کارت زرد مجلس به وزیری که اروپا تحریمش کرد!
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ