خبرنگار معروف ترکیه ای مدعی شد که سه غول بزرگ عربستان قصد دارند مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیکولو اسکیرا، خبرنگار روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت و یکی از بلاگرهای حوزه نقل و انتقالات، از قطعیت توافق طارمی و باشگاه تاتنهام خبر داد.
یک خبرنگار عربستانی ادعا کرد که ممکن است قرارداد مالکوم و الهلال فسخ شود.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
طبق ادعای خبرنگار آاس که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، انتقال امباپه به رئال بین 10 تا 12 مرداد رسمی خواهد شد.
آلبرتو پریرو، خبرنگار اوندا سرو، ادعایی جالب در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال مطرح کرد.
محمد الکعبی، خبرنگار نزدیک به سران پاری‌سن‌ژرمن، با انتشار تصویری، از نهایی‌شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر داد.
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
جرارد رومرو، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شد لالیگا به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان میدهد لیونل مسی موافقت خود را با بازگشت به نوکمپ در تابستان امسال به بارسا اعلام کرده است.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
پدرو آلمیدا، خبرنگار پرتغالی، ادعا کرد که برناردو سیلوا نیز قصد دارد همچون هموطنش ژوائو کانسلو، تا پایان امروز از سیتی جدا شود.
خوزه آلوارز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو ساعتی پیش ادعا کرد که بارسلونا با ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتی برای تابستان آینده به توافق نهایی رسیده است.
جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه را در طول 12 سال زندگی آن‌ها دنبال می‌کرد و پس از جدایی آنها چندین خبر اختصاصی در این خصوص داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که وفاداری مدافع سابق بارسلونا به کلارا را زیر سوال می‌برد.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
خبرنگار طرفدار النصر ادعای عجیبی را در تلویزیون سعودی در زمینه کریستیانو رونالدو کرد.
یک خبرنگار ترک با نوشتن سطوری ضمن ادای احترام به مجاهدت های عظیم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روایتی از احساسات خود در لحظات اولیه شنیدن خبر ترور این مجاهد بزرگ را ارائه کرد.
کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و هنوز وضعیت ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام است.
خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا، مدعی شده است که انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان قطعی است.
یک خبرنگار ایتالیایی مدعی شد فدراسیون جهانی فوتبال روز یکشنبه تصمیم خود را درباره حضور یا عدم حضور تیم ملی ایران در جام جهانی مشخص می‌کند.
فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی، مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین لیونل مسی و بارسلونا صورت نگرفته است.
بر اساس ادعای پدرو سِپولودا، خبرنگار پایگاه خبری «اس‌آی‌سی نوتیسیاس» پرتغال؛ باشگاه پورتیموننزه بابت انتقال قرضی پیام نیازمند به سپاهان ۲۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت خبرنگار این کشور از سوی دمشق را رد کرد.
خبرنگار وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که مالک فنرباغچه برای جذب طارمی مجددا تلاش خواهد کرد.
یک خبرنگار اسپانیایی از توافق پرسپولیس با یورگن لوکادیا خبر داده است.
یک خبرنگار اسپانیایی از توافق پرسپولیس با یورگن لوکادیا خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ